jueves, noviembre 23, 2006

Desde Rusia con amor

Els rusos no estàn bé!! I jo ho sé perquè un dia en clase vam xarrar laaargo i tendido sobre el tema, 5 anys de carrera pa enrecordar-me’n d’açò cada volta que pense en l’antiga URSS. Els rusos són com són pel fred, el vodka i el fet de viure a Castells enmig de l'Estepa sovietica. Sip, per això estàn com estàn. Hui al periòdic venen dos noticies sobre rusos. La primera és flipante-alucinante. Astronautas de ISS lanzan una pelota de golf a la atmósfera terrestre. Veeu com nostanbé!! Lo més fort és que el ruso no estava soles nooo, tenia un español al costat. A mi la noticia m’ha semblat un poc rollo xiste. Un español, un ruso i un noseque en el espacio i el ruso le dise al español:

Ruso: Jo en mi pais ser campeón de lanzamiento, ir a las olimpiiiadasss i ganar medalla bonse (leer con acento ruso, claro)

Español: Así?? Vaaaa xulito a que no tiras la pelotita, a ver que lejos llegas. (El español podria ser Albelda el de los Muakis, ajajjaja)

Total que la piloteta estarà tres dies bamban per l’espai pa després “impactar” en la atmósfera terrestre. No si ja voras tu, menos mal que soles estarà tres dies pegant voltes perquè si ha destar més temps … ja m’imagine a Matias Prats d’aci cins anys dient. Un objetoo extraterrestre se acerca hacia la tierra, los científicos internacionales recomiendan a la población: Folleu, folleu que el món s’acaba… I en la cabesa de todos Armageddon, Deep Impact, mare de déu quin canyaret.

La segona noticia és també… como desirlo: Que està pasando en el mundo??? El ex-espia ruso envenenado se trago tres objetos desconocidos antes de enfermar. Lo ves pequeño saltamontes!!! El frio afecta. Que s’haurà tragat?? Una xapa d’un euro, el regalito de los Fronstrins de Kellog’s… A este home no li ha dit ningú que els regalitos del Kinder Sorpresa no se comen!! M’estic imaginant als metges en la sala de rayos X fent porres, pos jo creo que és un clip, pos jo creo que son 5 centimos de euro que no ves la sagrada familia?? No s’ho pergau que el tio deserta, se monta una fuga (como Nadia Comanecci) demana asilo al Regne Unit (que ja podria haver-lo demanat a Jamaica) sen va a sopar en un Italià a un restaurant japonés i es posa malalt. Otro xiste??? Pa mi que pidió pez Fugu, como Homer i després pa cura-se li va fer cas a Txumari Alfaro.

Ruso: Ai TXumari que mal de panxa

TXumari: Para el dolor de estómago nada mejor que un tornillo oxidado.

Ruso: Ai Txumari que me sigue doliendo

Txumari: Pos si te sigue doliendo tómate 5 mililitros de zofrogobozopaina

En fins i para terminar una reflexión: Batoi està apartat, no tant com els Castells de l’Estepa, però apartat. Fa un fred brutal i el voska és una beguda prou típica allí. Va a ser que soy rusa, como la paella i la ensaladilla i noesticbé??

Besitos, de momento

Miri

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Güenaaaaas!. Wajajajajajau!. Què foradà estàs, tía!. Fas fredat!!.

Em va agradar molt la llista eixa de "las siete cosas que te...".

Hauries de presentar-te á algún programeta d'eixos, rollo el club de la comedia de milikito, o algo d'això. Així va començar la Eva Hache i mira, li han donat un naitchou d'eixos pa d'ella soles!!. jajajaja!

Be, continua així!.

Hui havía tingut una merda de día pero ara ja estic un poc més animat.

Un beset molt fuerte, juas!!!

Anónimo dijo...

Valeeee!. M'acabe de donar compte de que tens escrits una collonà de post's d'eixos. Estic llegint-los tots... Pararé quan no puga més o perda el coneiximent... Vaig a vore!!!

Anónimo dijo...

Bueno, vale, de acuerdo... pare de lletgir juny del 2005, que son les 02'45 de la matinà, i no puc més...

Ale, demà més!

Miri, estas com un aputa cabra, la mare que et va matricular!!!!

Mirims dijo...

GRÀCIES!! Algún dia, algun dia pujaré a un escenari i no me podrà bajar ni los bomberos. En fins mentre eixe dia arriva t'hauras de conformar llegint-me jejeje (es que tinc molta vergonyeta)

Anónimo dijo...

Acabo de llibre va marcar el seu bloc a Digg i Technorati. M'agrada llegir els teus comentaris.