martes, noviembre 14, 2006

Un año menos, un año más

Queden dos dies per al meu aniversari, el de verdad. Que pena, estoy entrando en crisis. Quan una decideix per voluntat pròpia deixar de menjar i de dormir poden pasar dos coses: caure malalta (la qual cosa visto lo visto és imposible) i dos, arribar al Nirvana. Jo crec que estic a puntent d'arribar-hi, hui estic en plan oniric, voy levitando por la calle. Este matí sense voler-ho m'he apuntat a una "Caravana de mujeres" sabeu lo que és no? He pillat el bus a les 9 (hora en la que es supose que ja deuria d'estar ja a l'oficina... però no) Quan he pujat ma xocat prou que tot foren dones. He pagat el billet i:

Autobusero: Soltera o casada??
Miri: Soltera
Autobusero: Muy bien sientate a la derexa del autobus
Miri: ...
Autobusero: (Xillant) Otra soltera wapa al boteeee
Dones del bus: jajajajajajajajjaja
Miri: ...
Autobusero: Soy el tio con más suerte de Alcoi, un autobus lleno de mujeres wapas para mi solo. Os voy a raptar y a llevar a la playa.
Miri: .... (dialogo interior) no podria portar-mos a un altre puesto que estic pa depilar???
Autobusero: Al tio este de la parada no lo dejo subir
Dones del bus: jajajajajajajaja
Miri:... (dialogo interior) nanoniero nonieroooo
Autobusero: Os voy a poner a Julio Iglesias pa que os entoneis
Miri: si vols que s'entonem posa-mos un cubata (dialogo interior)

Els autobusseros han de fer algun tipo d'oposició?? Algún tipo d'examen rollo gondolero que tenen que saber cantar i tal. Menudo Casanova eh! A mi ma fet prou gràcia, però es que a les iaies que anaven a clase de manualitats (és que sempre són les mateixes iaies les que pujen al bus a eixes hores i comenten les calses i tal) les ha fetes unes reines. Eso sí que és empezar el día con alegria.

Ahir em vaig tallar el monyo, anava a fer-me casco, por la edad i tal... Sí ja sé sóc una exagerà, però es que el altre en van preguntar quants cumplia i al dir 27 en van dir: Uiiiii casi 30. Porte dos setmanes pensant-ho... casi 30, casi 30!! Casi 30 és l'edat que tenien els de Friends quan van escomençar la serie, i francament jo no me paresco ni a Reixel, ni a Mónica, ni a Fibi ni naaa. Però si yo aun leo còmics i veo dibujitos i me lo creo tooo.

Porte temps pensant en els regals que podrieu fer-me jejejejejejejeje (jo és que sóc aixina d'estupenda ja ho sabeu) I com ja són varies les persones que m'han preguntat que és el que em faria il·lusió pos os pongo una lista i ale, a elegir (Ja vos dic que regalar-me algo de la llista seria molt poc original, però bueno sus lo pongo. Va por ti Jose)

  1. Una Miri exa muñeca
  2. Un peluxe pa que em faça companyia per les nits
  3. Un nino pa desahogarme (anava a posar desfogar-me però sona fatal, i ara no sé on collons porta la H intercalada, si és que en porta, en fins)
  4. Otro nino que em faça companyia veent les pelis de por
  5. Otra Miri exa muñeca
  6. Més ninos pa aumentar la meua col·lecció.
  7. Este comic in spanish plis
  8. Otro nino, però este pa rezarle (o qualsevol cosa d'esta pàgina)
En fins jo crec que ja vos he donat prou pistes, no??


Crec que vaig a partir d'enguany cumpliré els anys cap enrere.

Nononiero nanaaaaa


Miri

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Pos vaja, no he encertat ni uno, jeje (ara que la Penélope Glamour mooola).

Per cert, vas en bus a la feina? Si en la volta que pega arribes antes a peu, no?

Anónimo dijo...

jejeje, mu grasiossa con la lista, pero que sepas que te voy a comprar una piruleta de aquellas que tu y yo sabemos... jijij, eso si que te va a hacer compaña por las noches y por el dia...
BSS.

Mirims dijo...

Lluis: Jo vaig neixer cansà!!

Jose: Si me regalas eso me haces una reina!!