jueves, noviembre 16, 2006

Dios salve a la reina!!

Sí, si, era jo. La de ahir a la tele era jo, inconfundible: el monyo pa fer, el bigot pa depilar (aiiisss) sueter de coll alt i xapes de super ratón i sugus en la solapa de la caçadora. No me visteis?? jajajaja parlant com una supercomunicadora, superpogesional!! jijiji.

Hui no paren d'enviar-me missatges de felicitació, però no per la meua actuació a la tele, està mal que ho diga jo però li pegava mil pataes a la presentadora jajajajaja. No, són felicitacions d'aniversari, mira una que va decidir caure a este món un dia com hui fa ... 27 anys... CASI 30!! (Vale que siii, que no me pongo cansina con este tema jajaj) El primer en felicitar-me va ser el meu germà, ahir, sempre se li oblida que és el 16 i no el 15 jeje. El segón va ser Viper a les 00:30 quan vam ixir del cine, muy bien, molt complidor, este matí ma mare m'ha despertat cantant-me cumpleaños feliç a lo que jo li he respost: Posa'm la cafetera al foc. I aixina uno darrere de l'altre mensaje tras mensaje l'ultim l'acabe de rebre ara mateix i ma fet molta ilu per el sentiment intrinsec que té: ¡Felicidades Míriam!Bancaja (els ha faltat posar-me: Que cumplas muxos más i no dejes de pagar)

Pel que fa als regals... Mi madre va ganando con una botella de colonia. I Javhè m'ha regalat un dia núvol. Vos he dit alguna volta que m'encanta que em facen regals??? ajajajjaja (ha llegao la cansinaaaa!! jajaja) Aiiss perdoneu però hui estic bascosaaaa i reglosaaa. Els compis de la Virtu a los que exo de menos cada vez más, i que conste que açò no és peloteo eh! que ho dic de veritat, que ara estariem fent-se unes canyetes en el club social rient-mos d'algu, seeegurrr, i no, estic ací intentant donar les gràcies (snif, snif) m'han enviat una afoto molt xula, de risa, però xula aajajjaja.


No podeu dir que no faig gràcia, jo no sé porque me presto a estas cosas jajajajaja, en fins Miri la Supermana!! Vaya tetazaaaasss, a lo Scarlet Johanson jajajajajaja. Con el vértigo que tengo!! i rubia eh!! Que fatal jajajaja. Moltíssimes gracietes. Maitexu casi em fa plorar, m'ha enviat fotos de Munchen, aiii que bien me lo pasé, puedo pedir como regalo volver atrás en el tiempo??? Pooorfisss. No? la puuriiiii, jooooo, buaaa buaaa.

En fins que jo el que volia era contar-vos la peli que vaig vore ahir al cine. The Queen, d'ahi el títol del post. O pensaveu que lo de reina anava per mi?? Ja no sóc la Frikiqueen. Ja no sóc moltes cosess!!! Pos eso que m'he fet super fan de la reina d'Anglaterra, però super super fan eh! Que borrdeeeeta que éss, si és que realment és com la pinten en la peli. Em vaig riure moltíssim tot i parlar de la mort de Lady Di, però és que l'humor anglés... ese tonillo socarrón, eixa forma de dir les coses sense dir-les. El que pot estar contentísim és Tony Blair, l'han fet wapo, wapo, wapo. En cara de bobet. Ja voldria el Blair de veritat ser com el de la peli!

Bé, o volia escriure més cosetes però el dia me supera. MOLTES GRACIES A TOTS (mira lo que vos dic eh! Os quiero muxoooo!! mareee lo que he dixooo jejejjejeje)

Miri

9 comentarios:

Plissken dijo...

Vaya par de aldabas!

Jejeje, muchas felicidades!

Anónimo dijo...

Si, si, ahora es REINA!!! Si es que no tiene abuela...
Por lo de las cañitas, seguro que nos las tomamos, no te preocupes ...HOBBITTON A CARGO DE LA MIRI...
QUE PASES UN FELIZ DIA!
p.d. luego te pasamos la cuenta y nos reeembolsas el dinero de las cañitas...

Mirims dijo...

Eso essssssss!!!!

Anónimo dijo...

¡¡¡¡¡RUBIIAAAAA RUBIIIIAAAAAA!!!!!
¿DAMOS MIEDO O KE?
jajajajaja

Muchos besitos kiki!!
ta gustao mi regalo??? :-P
hasta Joel ha participado, tan detallista él....
y eso no es ná...
habrá otras fotos...y otros viajes...

¡¡¡¡¡APREPÁRATE!!!!!

"I wanna wake up in a city,
that doesn't sleep....
And find I'm king of the hill - top of the heap
NEW YORK ... NEW YOOOOOORK"

Anónimo dijo...

Hola Miri!. Com Va?. Felis complianyos!!. De part de Toni i meua (Óscar)!!!. Em mola molt aquest tipus de blogs... Jo estic esperant que el senyor Toni, quan tinga un ratet, acabe de fer-me uno per a mi. Que des de abans de l'estiu que está fet i no se que collons li falta. El tío golfo!!!. Quiero mi blog ya, caguenlostiaputaya!!!!.

Un beset, bonica!!! Adeu

Mirims dijo...

Maytexu: Por lo visto damos muuuxo miedo. Me ha encantado tu regalo!!!

Oscar: Benvingut!! Espere que em faces més la visiteta.

Besitossss

Anónimo dijo...

Arrrr! Esta foto me acompañará en mis largas noches en alta mar... jajaja!

senilDion dijo...

Bon dia, xiqueta.

Me n'he recordat del teu blog mentre es feia el dinar i he entrat a vore què contaves.

Felicitats amb retard.

Per cert, els poemes de Girondo els pots trobar a la Obra Completa, publicada per una editorial rara. Visor també té un llibre d'ell.

Besets.

Mirims dijo...

Viper: jajajjajajajajajjaja. No sé que desirte jajajaj

Senildion: Gràcies per la informació i la felicitació. M'alegra la teua visita.

Besitosss i lacasitoossss