jueves, noviembre 09, 2006

Una ciutat de cine

M'agrada llegir El Pais els dijous perquè ve el suplement "Ciberp@ís". Sempre trobe enllaços a pagínes web curioses, moltes d'elles en anglès una putadilla, perquè jo no pase del there's a hole in my buquet dear Liza, dear Liza, there's a hole in my buquet, dear Liza a hole. Hui m'he trobat una web molt guay.

http://www.nyc.gov/html/film/html/anniversary/anniversary_home.shtml

Ací podreu trobar un plànol de localitzacions de pel·lícules filmades a Nova York i enllaços a les webs d'eixes pelis. Ma molao, una volta em van dir que Nova York és una ciutat per a reconeixer, no per a coneixer. I sí tenen raó. Si pegueu una volteta reconeixereu molt edificis, carrers...

Quan estrenen "Manolete" a Alcoi el cine estarà a tope d'alcoians que no miraran la peli noooo, buscaran a algú conegut en segon plano i dirán ui mira si ahi he estat jo!!!

(Això sempre fa ilu, no?)

1 comentario:

Mirims dijo...

Maaalll, el vas esborrar??? Molt mal, nunca se sabe cuando necesitaras escribir!!!

Torna Tonet, torna.