jueves, noviembre 09, 2006

Fuegoooooo

En el monte de Venus y yo me voyy a quemaaarrr. Fuegooo pero no hay agua en el mundo que lo pueda apagaarrr. Humo, estan exando humo las flores, las flores de tu jardín...

Els bomberos de Sevilla es despiloten per una bona causa. Els bomberos... BOMBEROS!! Han fet un calendari benèfic (mireu el video per favoooor) per a l'ONG 'S.O.S Ayuda sin Fronteras'. Ho vaig vore ahir a les noticies d'Antena 3. Ai que alegria em va donar Matias!! Una de les primeres coses que he fet este matí és buscar la pagina web del "cuerpo" de bomberos de Sevilla, no l'he trobat, he buscat la de l'ajuntament, però no he trobat on puc comprar el calendari. Que pena, que pena, jo que volia col·laborar en l'O.N.G... en fins m'hauré de conformar imaginanmelos.

Els bomberos d'Alcoi podrien enrollar-se i ferne'n uno també, encara que conec a dos o tres i la veritat... Mejor lo dejamos jijiji. La cosa és que els polisies monicipals de Sevilla també s'han exao la manta a la cabesa i han fet un altre, eso sí, com són més valents és un calendari de desnudos integrales (esto es, ixen els polisies es un pa de 5 cereales baix del braç jajajaja que malo, que maloo) a mi personalment em molen més els bomberos perquè porten casco no retornable. Esto de los calendarios se ha puesto de moda mira. Lo que pasa es que són listos, perquè saben que els vendran. Bomberos i polisies, si els cures i els butaneros es despullaren en plan benéfico estarien cobertes totes les fantasies eròtiques de les espanyoles. Què listos!! Eso és tener visión de negosio. El uniforme és lo que tiene. No pasaria lo mateix si feren un calendari els camareros del Circul Industrial o els vedels dels istituts, perquè soles comprarien el calendari la familia y eso no da beneficio. És com la loteria de Nadal, que acabes compran-te-la tu perquè ningú en vol.

Tots els anys per estes dates els pega per fer coses d'estes, calendarios erótico-festivos pa traure dinerillos i tal, ja siga per a ONG's o pa pagar-se el viatge de final de curs. Quan anava a l'institut vaig proposar fer-ne'n uno i no em van fer massa cas, la veritat és que els especimens que venien en mi a clase no eren massa... nu se... vamos a decir fotogénicos. Al final vam acabar venent mexeros, que típico, total pa què? pa no poder anar-se'n de viatge perquè l'any anterior casi els claven en el quartelillo per fer filaetes pels carrers d'Amsterdam (cabritos) Jo en vaig vendre mogolló perquè me'ls vaig endur darrere un dissabte de festa i la gent quan va borraxa et compra lo que siga. Una volta en una amiga ens vam dedicar a vendre servitelles de colors que haviem birlat d'un bar. Ei a 50 pessetes cada una!! Ens vam forrar.

Va despulleu-se!!

Miri.

No hay comentarios: