lunes, diciembre 04, 2006

La "H" esa gran letra muda e invisible.

Ja, for pin ja estic instalada a la meua nova casa. Ja sóc una xica del centro (i esto no tiene ninguna connotación política) Una setmana desfent caixes, jo crec que ja està bé. El que va inventar la frase del saber no ocupa lugar... francament no em coneixia, açò crec que ja ho he dit però bé. 238 libros, necessite estanteries amb urgència!! 238... sóm molts eh! I el pitjor de tot és que els he llegit... mare meua això vol dir que m’he avorrit molt no? O què? No, això vol dir que m’he gastat molt diners!!! Diossss que cara és la cultura. Ja vuelvo a ser toda vuestra queridos fans(esteu ahi, no?), ja no tic cap mal de cap, bueno alguno tinc però res que un gelocatil no cure.

Ja estem casi en Nadal?? Si, si, aprepareu-se. I enguany més que mai estic immersa al Tiristi i dic immersa perquè la titella esta m’ha tingut absorbida més d’un mes, i lo que te rondaré morenaaaa. Enguany no estaré en la caseta de fusta passant fred a la Glorieta, enguany estaré en un senyor teatre con aseos de verdad i todo. Trobaré a faltar les meues converses amb els patos.

L’any passat li vam comprar a Tirsiti un mòbil, mira se lo merecia el xaval, se puede ser titella i moderno a la vez. La cosa és que era de prepago i ha estat un any sense gastar-se, total que li han donat el número a una altra persona… a una persona, animal o cosa de Valladolid, jajajajjajajajaja me rio perquè eixe número el té tot el món, osea que ese vallisoletano (s’imagineu que siga Asnar) rebrà moooogoooolllonnn de telefonaes preguntant per Tirisiti, jajajajajajja. La puri es durillo eh! El tio to contento con su telèfono nuevo envant-li missatges a los colegas: Eiiii que tengo mòbil nuevo!! Jajajaj L’estrena i de sobte: Hola es el Tirisiti?? Hola es que volia reservar entrades per al Tirisiti. Mira es que tenim una visti al Tirisiti i.... jajajajaja Es pa tornar-se loco!!! A mi me viene a la cabesa un xiste ajjajaja. Voy a llamarle: Hola soy Tirisiti ha llamado alguien preguntando por mi jajajaajajajja

Hui m’han tornat a entrevistar per a la tele, francament estic plantejant-meu, mare meua menudes faltes d’ortografia m’arree ajajajja, bueno, totaaaal si l’ajuntament d’Alcoi pot... jo no vaig a ser menos no? Fa un mes aprox. que al monstre comercial van posar una “exposició” de fotos d’Alcoi... No sé si seria per defecte profesional o que, però mirant les fotos em va agarrar un mal de panxaaaa, d’eixos que dius: Ai per favooorrr!! Adjunto afoto, a vore si també vos pasa (el aseo és la segona porta a la dreta)



La H de rehabilitación va estar ausente més d’una setmana, després d’este temps ho van apanyar... no es penseu que van retirar les fotos, i digo fotos perquè l’H faltava a més d’un i de dos i de tres cartells, el que van fer va ser possar cinta negra tapant la paraula sencera... Sip, aixina fan les coses al meu poble... Alcoi.


3 comentarios:

Anónimo dijo...

Gajajajajaja!!. Daxavo la falta d'ortogràfia que es van espolsar el/la cabrón/a que ho va escriure. Imagina-te-la/lo al curro el que li hauran dit. BURROooooOOOOoooooOOOO!!!!. De puta pena!!. Hi dic jo, que quan van anar a imprimir-ho, no es van donar compte??... Joé, macho!!!.

Un beset, i enhorabona per la teua independència!! Gajajajaj!!!

Anónimo dijo...

Per cert, en altres blogs vas dir que volies vore "300"? La peli basada al comic de Frank Miller?. Doncs ja som dos!!!. Quan la facen "monanem" els dos a vore-la. Jo et convide (Això, ho pague jo, home!!!), que a mi em deixen entrar de gratix, "by the face"!!. Ok????.

Mirims dijo...

De baes?? He oido de baes??? Al cine de baes?? I esoo?? És igual molaaaa.