lunes, diciembre 18, 2006

Ja salen los santos esposossss

Iberdrola va anunciar fa poc que la llum anava a pujar, ho sé perquè ma mare no para de dir-me que apague l’estufa i agarre la manta. Mira que ho han dit a la tele eh!! Fins i tot el Pablo Motos va fer un rap el altre dia al seu cutre-pograma. Pos pa mi que molta gent no s’ha enterat, o a entès tot el contrari i han corregut (les paraules acabades en “gut“ són fataaaallllsss!!!) als xinos a comprar llumetes de colors pa posar-les al balcó. Què tradició és eixa?? Perquè s’ha posat tant de moda últimament?? Jo no m’imagine el portal de Belen ple de llumetes de colorins… Hi han balcons que fan fredat (expresió típica alcoiana, fer fredat, sinònima de fer por. Ambdues mencanten, toooma jaaa!) són exagerats, exagerats i estàn fets a mala llet aprop de semàfors i encreuaments de carrers, despisten, poden provocar accidents... Que no es donen conter?? Són nocius, epilèpticament parlant. M’estranya que les autoritats sanitàries no els hàgen prohibit (tinc un problema greu en el present de subjuntiu) com els dibujitos eixos japos que provocaven atacs d’epilèpsia als xiquets.

L’any que ve vaig a posar-me un anunci luminoso de Coca-Cola, o de Sanyo. Aixina decoraré el balcó en plan “Aquí es Navidad” i si de paso em puc traure unes pelilles per fer propaganda... pos mejor. Igual deuria d’haver-me callat i no donar idees.

No lo entiendo senyores, no lo entiendo. A quí se li va ocurrir fer-ho per primera volta?? Eixa persona no sap el que va fer. Jo crec que ho va fer pa putejar al veí de denfront, en plan... Tu te montas fiestas?? Lo vas a flipar... nyas llumetes i musiqueta un mes!!

En ma casa no és Navidad, no. Ni llumetes, ni árbol, ni Papa Noel, ni Belén. Total pa que nos lo roben... Otra cosa que se ha puesto de moda. Però esta moda mola, a mi que Canal 9 dedique dos minuts de les noticies pa dir que han furtat el Jesuset de Belén de l’anjuntament o pa dir que han tirat el burro del Belén de la Plaça de la biblioteca d’Alcoi pel pont de Cervantes, em mola molt, muy bien terrorismo urbano!!. L’any passat em vaig registrar a un club per internet. El SH-FLNJ, Sección Hispánica del Frente de Liberación de eNanos de Jardín. Mira, em va fer gràcia (la culpa la te Amelie) encara no he furtat cap enanito d’estos però tinc l’esperança de fer-ho añgun dia (acabe de confesar uno de los delitos que tengo pendiente llevar a cabo, junto con irme sin pagar de Pastamania) Buscaré, a vore si hi ha algun col·lectiu que faja el mateix amb els Belens... El FLFB, Frente de Liberación de las Figuritas de Belén. M’enrecorde que durant dos o tres anys el Jesuset del naixement de la Plaça d’Espanya desapareixia misteriosament. Ara no sé si el furten, però visto lo visto supose que li posaran vigilancia 24 horas, jajajajaja. Jo liberaria a la verge que deu d’estar super agobià i estresà en lo que li ve damunt. Perquè a l’antic Testament arla de Maria, la madre, però a Sant Josep no el nomena... sospexoso?? Pa mi que veent el panorama li va dir a Maria: Xataaaa, me voy a por tabaco!!

4 comentarios:

Lluís dijo...

Jaja! El millor, les reflexions "semàntiques".
Per cert, en Alcoi hi ha un antecedent de Lliberació de Enanos de Jardín, van furtar uns que hi han a l'Asil de Sant Josep (a Blancanieves crec que la van respectar), però després els van tornar. La consiènsia, que es mu mala.

Mirims dijo...

Lo se, lo se pequeño saltamontes, de fet tinc la noticia escanejada. Nadal del 2003-04. aiii que recuerdos

Lluís dijo...

Mmmm... no tindries res a veure, no?

Losi dijo...

Fes-te elfa i podras ser amb més raó i credibilitat la presidenta del Frente de Liberación de Enanos de Jardin.
http://www.elfyourself.com/

(Manu Rios, parles ella en l'altre post, es lo peor de lo peor de les presentadores mundials. Quina ràbia li tinc!! aiii!!!)