viernes, octubre 26, 2007

Post de PULPURINA

Solo Para Xicas!! (Ojo!!)


He trobat la peli de super amor de l'any es diu ONCE. Vaig escoltar el tema central de la banda sonora la semana passada i vaig plorar mooogollooo!!! No en vaig poder resistir , pequé i me la vaig baixar, i vaig plorar més encara (serán los 28!!!!). Hui en El País venia un artículillo. Jo vos deixe la cançoneta i el trayler. Com no i per sort la peli no és americana, és irlandesa i ... he dixo ya que es de super amorr??




Que me dieu??? És bonico o no??

Encara que ja l'he vista espere que la facen prontet per poder vore-la sense marejar-me per els subtítols, i vore quina veueta que li posen al prota, que me encantaaaaa, y me lo pido antes que ninguna jajaaja. Mtxu que es muxo más de amor que "Quiere si te atreves", apúntatelo.




Me pido el DVD i la BSO però ya!!

Pues eso lo dicho que fa fret i va sent hora de canviar de bolso!

Miri

3 comentarios:

wella dijo...

M'ha agradat la cançoneta. M'ha agradat el trailer. M'ha agradat la frase final de "how often do you find the right person? once" (ahí m'ha agarrat un nuguet en la gola...) M'ha agradat reconèixer el Spire de Dublin perquè jo he estat ahiiiiiiiii (que és el que dic sempre que conec un lloc que ix en una peli). I m'ha agradat el prota (ejem, ejem).
Jo també vull que la facen pronte al cine!!!!!

Osukaru dijo...

Un altre día fare cas de advertencies tipo -"Sólo para chicas"-...

Per sort el meu ordinador sap molt be el que puc i no puc vore, i per aixó m'ha dit que no podía ensenyar-me el video. Qué listo que és!!.

Hale, saludos desde mi nube negra!!. Wajajajaja!.

Anónimo dijo...

aiiiinssss

NO creo que pueda esperar a verla en el cine, asinke PLEASE, me grabas la peli, me la mandas a casa (no problemo con el idioma... prefiero idioma original jeje :-). A cambio algo te mandaré yo también... te atreves???

Quédate con el prota, yo con Mr.Darcy me sobra...hmmm hmmmm

bstos,
mytxu