viernes, octubre 05, 2007

Canciones para un dia de sol ?¿

No m'acaba d'apanyar el titol d'aquest post, però bé com és divendres m'es tot igual.

Després de l'arranc melancòlic d'ahir i del seu corresponent rapapolvo del senyor Oskaru (que sepas que les xiques tenim per contrat certs dies melancòlics a l'any... i açò preten ser una pista de la pisicología femenina) Hui vos presente un grup que m'han passat i que me mola molt (si es que jo debí nacer en otra època) i no sol per la música, l'estètica que tenen en mola molt... seran los lunares. En fins. Messieurs and madames:

Your kisses are wasted on me




ABC



Iee que és divendres i me toca currar el finde... asina que un poc de festival no va mal.

Ja sabeu on estic

Miri

6 comentarios:

Osukaru dijo...

No sabía res d'aquest grup tant retro... no està mal. M'agrada't sobre tot el video d'animació!.

Et toca currar el finde?. Oooooooh... Doncs ja som dos... juas!.

Si el diumenge per la nit t'apeteix anar per la jeta a vore la última peli de David Cronenberg, ja saps...
Crec que el Viggo Mortensen ix ensenyant el cul... jiajiajia!. I brut supose que igual també apareix...

Ja em dius!

Mirims dijo...

El meu finde de curro s'allarga fins dilluns... Agradezco la invitación. A canvi, si et va de gust anar al teatre "por la jeta" pegam un toc, em sembla que ja t'ho vaig dir no?.

Home, sé que no es lo mismo, al teatre no tenim a Viggo ensenyant el pandero, però tenim a Carbonell fent l'awela...

Ja me dius!

Osukaru dijo...

Ok!. Ja et pegaré un toc si vaig el diumenge per la nit. Si es que fan algún "pase"... jejeje!.

Lluís dijo...

Ummm, la envidia me corroe...

Osukaru dijo...

Viper: La envidia te corroe?. Aixó està lleig...

No sigues pelilo i toca al programa i guanyat una entradeta per als cines. Ara el programa es els dijous en la 88.0 de 19 a 20.

Ueeee!. Crec que hefet spam! ueeeee!!.

Lluís dijo...

Otia!, Pos ara sí que és imposibol escoltar-lo, perquè tota la vesprà del dijous estic en Alacant en l'acadèmia de opos...

Quina putadilla! No hi ha forma d'escoltar-lo en diferit?