miércoles, octubre 17, 2007

Esto es lo que hay. Aaaaiiii

Buenas

A ver, buscatelo!!

Lo de estar loka si es una cosa que tengo yo!!

De sobres coneixeu la tiria que li tinc a la impresora de l'oficina, de sobres coneixeu la guerra que la tia brda en té declarada des de fa més d'un any. Pa mi que me tiene pelusa, porque la xica de l'oficina sóc JO.


en fin pilarin que hui volia imprimir una cosa, total que m'ix la típica finestreta que diu:
"La impresora no ha respondido todavia, pero puede que el programa Microsoft Office pueda continuar sin la informacion de la impresora. ¿Desea continuar o esperar a la impresora?"

Ajunto foto a modo de prueba.


La cosa és, que com que conec massa bé al meu pc, li dic que si. Però si a que?? Si a que me espero o si a que deseo continuar?? That's is Güindous (està ben dic açò?). Total que el molt p... me contesta en una altra finestreta on ben bé podria haver-me dit: Me voy a partir el ojete de ti, secretaria del panpringao!!


A vore si me diu que no en pot imprimir la fulla que vull, que m'he desperar a que la impresora li rote fer-ho, pa que collons en diu que imprimisca una fulla de proba. si de tota manera no ha de voler fer-ho. Per que Güindous no trau finestretes on diga explicitament que no li dona la gana treballar??

Conclusión: Apague l'ordinador, m'arrime a la impresora con una sonrisa, li clave la ma per darrere i li aprete el botonet.

Pa xula, xula jo.

(Sí, que pasa? tinc un grup al semenger que se diu "Xungos que te cagas!!")

7 comentarios:

grande dijo...

¡Grande! jajaja Qué buenos!!!

¡Grande!

Mirims dijo...

Welcome Mr. Grande

Veo que eres rápido!

;)

grande dijo...

Rápido (espero que sea un piropo) y... ¡GrandE!, ya sabes.

Mirims dijo...

Por supuesto que era un piropo!!

Y lo de Grande se sobreentiende jejeje

grande dijo...

Ah,bueno, se sobreentiende, pues.

Visca l'a agenda de Reservoir dogs

GraNde!!!

Osukaru dijo...

Crec que el millor que pots fer es comprar una impresora nova, i la que tens ara aprofites i el vengues d'ella i li fots una bona palissa fins que xorre sa.. tinta pels cartutxos!!!.

Plissken dijo...

Mirims, prueba a dejar una copia de la peli Trabajo Basura y empieza a soltarle indirectas en plan "Me se yo de una impresora a la que le va a pasar lo mismo"...

¡Es la guerra!