martes, octubre 16, 2007

Mañana será un dia fucsia (?¿)

Hoy mataria a todos los cantantes latinos!! I ojo que ho dic en castellà per a que m'entenguen. Els posaria tots en fila i aniria un a un tallant-lis el cap. Escomençant per Marc Anthony i acabant en Bisbal. Hui no soporte la seua sensibleria mariquita, no dic que qualsevol altre dia la soporte, però és que hui reballaria la ràdio per la finestra. Ven, ven amor, no quieres llorar?? pos vine i ploraras en ganes. Això és una cosa que ma mare en dia molt de xicoteta, vols plorar? pues vine i ploraras en ganes... evidentment deixava de plorar, per por a que m'espolsara en la sabatilla al cul.

Vale, si, puc apagar la ràdio i escoltar qualsevol dels discos que tinc a l'ordinador, però mi pc me odia i en para la música de repent i en toca reiniciar l'ordinador la qual cosa és un ASCO brutal.

Hui pense clavar-me al llit i no ixiré fins que m'entren ganes de fer pipí, pense posar-me els cascos i escoltar música con palabrotas i en ingles, para no entender nada de nada. Hui podria ser diumenge i tindria l'escusa ferpecta per no llevar-me el pijama en tot el dia, ni pentinar-me, ni na de naaaa.

Hui pense queixar-me de tot, perquè està nuvol i estic en un d'eixos dies que a ningú li agrada tindre, jejeje. I és que els trons en fan una por que Déu!! Els tinc tant pànic com l'Asterix. El cel es trenca!!!!

Hui pense punxar-me el dit cosint ninots i adormir-me 100 anys com la bella dorment i que no li pase pel cap a cap princep pasar a besar-me per despertar-me, perquè si ho fa igual s'emporta una òstia!! No pienso despertarme porque salga el Sol!!

JO.

3 comentarios:

wella dijo...

Em sap mal que el teu estat d'ànim em faça tanta gràcia, però és que me la fa... Supose que tot es reduix a les vaques. Les flaques i les grosses, vull dir. I que, després d'unes, dic jo que hauran de vindre les altres, no?
Ma mare ja m'ho dia (lo de vols plorar? també però sobre tot lo de vols cobrar? que és una cosa que ara fa que em partisca el cul): "no s'enjugasseu, que després de les rises venen les llàgrimes".
Si és com la filosofia maternal, cap.

Mirims dijo...

Gràcies pel comentari femení!!!

...acabarem en l'hospital, ja voreu!
a ma mare és que és més tremendista. jeje

Osukaru dijo...

Si feres aixó que dius amb "Lo latino" em faries un favor. Jo també estic que bose de tota eixa música. El millor de tot es que ara, al gimnàs del centre comercial, han possat unes teles i "Los 40 latino" va a tota figa. Lo mejor de lo mejor, oiga!: Per un costat los 40 i per l'altre lo latino... Bieeeeeen!!!.

Mira que si un día de estos se me escapa una pesa de 10 kilos cap a la pantalla de la tele...