miércoles, septiembre 26, 2007

Señoras y señores en el culo tengo flores

Una frase típica dels concursants de la tele és: Si fallo esta pregunta me matan. Normalment se diu quan una pregunta és fàcil en plan: Que dios escandinavo del trueno era representado con un martillo???. Està clar, però... i si la falles, i si se te va la paxa i dius Conan, o alguna cosa pitjor?? (encara que contestar Conan en esta pregunta és pa matar-te)

Una vegada vaig escoltar a la radio que hi havia un home que vivia a una biblioteca, literalment, no ixia d'allí. Com Tom Hanks en La Terminal o el tio eixe que vivia al supermercat en Malcom. No sé si la "noticia" seria conya o què, però a mi en va fer rollo. De què s'alimentaria l'home??? Li sobrava en mirar les fotos dels llibres de cuina? Com seria el seu dia a dia? vull dir... que aborriment, no? Tot el dia allí clavat!! No sé, a mi em molen els llibres, però em sembla que acabaria tornant-me loka, tot el dia en silenci!! perquè clar a les biblioteques no se pot parlar.

Si jo fora un concursant i fallara una pregunta fàcil demanaria asil polític a la cadena. Si falle la pregunta de Thor (perquè és Thor el dèu del trueno escandinavo...) en tanquen les muralles del poble i no me deixen entrar, aixina que viuria en tierra de nadie. Jo no tornaria, me quedaria a viureals platos de la tele. A dormir al de "Escenas de matrimonios", a esmorçar al de l'Arguiñano, que se me trenca algo?? me paso por el de Bricomania.

Menuda vida me iba a dar!!

No hay comentarios: