jueves, septiembre 06, 2007

ODA A BATOI

No és gens comú que escriga dos posts al mateix dia. Però és que hui és un dia especial K. Una cosa prou comuna és que al Periódico Ciudad de Alcoy trobe coses que meresquen un comentari o una réplica. Com en este cas.

La veritat és que m'he sentit obligada a escriure este post perquè m'han calao, m'han calao i muxo els comentaris que el Sr. Seguí fa al diari sobre el meu estimat barri de Batoi.

Cito al respecto de la gent dels bars del barri:
"... no tiene nada de extraño que alguien se engulla la espumosa y dorada cebada con acre lúpulo (que digo yo que será cerveza). Más aún cuando la noche anterior, toda, hasta la misma madrugada, no se ha ingerido más que el fermentado bebadizo (entiéndase cerveza otra vez) u otros igualmente alcohólicos, más algun tentempié en polvo nevado, o tan brillante como el cristal recien tallado, cortado."

Cito de nuevo:
"...un amigo me señaló un grupo de chicas que charlaban en la calle y me dijo que eran "auténticas batoyeras"..."

L'única cosa que m'ha agradat d'aquest "article" ha estat: "Batoi és al Rock & Roll lo que Menphys a la mateixa música i al seu rei" que no és del caballero sinó del cantant de Phil de Vient.

Sempre he considerat Batoi com el meu segon barri. Batoi és el barri més multicultural del món, ni New Yorck, ni Barcelona. Viva Batoi, la Babel valenciana. Batoi eixe barri del que la gent se'n recorda quan hi han vaquetes o a l'estiu quan la calor del centre urbá t'obliga a buscar una terraseta on sopar a la fresca o símplement prendre una espumosa y dorada cebada con acre lúpulo al costat de les més variopintes tribus urbanes que no se senten observats per ningú.

Heavys melenuts, pijos, toñis, agüeles tots tenen cabuda a Batoi.

Que vivan los bares de Batoi, que vivan los bocadillos de tortilongui de Dani (que tantes voltes ens ha salvat la vida i ens ha saciat la sed) Que viva la panadera, la bodegueta i la CAM. Que viva el sheriff de Batoi i la Senyó Paki!!

Que vivan los vecinos batoyeros que tenen més paciencia que un sant, i que han conegut el naixement de tantísims grups alcoians.

Gràcies Batoi per contribuir d'aquesta manera tan peculiar a la "cultura alcoiana" (la de la festa)

Te muntanyes que el volten i li donen fondor..
El meu cor és de Batoooiiii


Miri

3 comentarios:

Lluís dijo...

Emmm, això de Batoi cau per la Unió Europea o fa falta passaport?

senilDion dijo...

Què prolífica estàs últimament! M'ha agradat molt la teua dissertació sobre les mamelles. El que et va passar a l'esteticien em recorda molt a una pel·li que vaig vore jo una volta. Al final no es casaven (jo em vaig esperar perquè estava interessant).

Osukaru dijo...

Batoi... eixe gran desconegut!. Hi ha gent que pensa que Batoi es un poblet apart com l'Alcudia d'Asnar...

El que contes de lo de les mamelles no vaig a dir res. Després del que van veure els meus ulls el dissabte passat al Bus (discopub)... A vore si era la mateixa!... També s'ha operat el cul?.