jueves, septiembre 06, 2007

És dur ser xica al segle XXI (segona part)

Este matí he ixit a esmorçar i m'he deixat les claus a l'oficina aixina que m'he vist obligada a pegar voltes per la mansana. Per desgracia hi ha una sabateria en la mansana, i a mi se me van asclar literalment les sabates el altre dia pel carrer, em sembla que va ser el dia de l'òstia. Total que he entrat a la sabateria tot i saber que el meu número de conter està en ambar (color anterior al roig). M'he tornat loka. He vist unes xancles monísimas de la muerte per 9 euros, per desgràcia m'havia de quedar dos parells, són eixes ofertes típiques de final de temporada. Després de pegar mil voltes i probar-me mil sabates cada una més coenta he aconseguit convencer una dona que estava en la mateixa situació que jo per comprar-nos els dos parells a mitjes. Soy una cra!!

Total que hem ixit les dos la mar de contentes en un parell de sabates per 4'5 euros. La història podria haver-se acabat ahí, però no. Les xiques no podem ixir d'una tenda sense tornar a mirar el escaparate. És un d'eixos càstics que Javhè ens va posar després que Eva mossegara la poma (pobra xica, veges tu, si tenia fam i Adan no li donava res millor per mossegar) en fins que m'he gastat al final 50 euros en sabates!!! I ara tinc eixa coseta en l'estòmac, eixa coseta que se suposa que tens quan estas enamorada... però que se llama arrepentimiento i fa el mateix mal que l'amor. La diferència és que l'any que ve tindré sabates noves per a l'estiu, i fardaré de lo wapetes que són. I això és una cosa que a les xiques ens agrada molt també, fardar i ensenyar les nostres coses noves.

L'altre dia una xica en l'esteticien ens va ensenyar la seua última adquisició, unes mamelles de la talla 100. És va llevar la camiseta, el sostenidor i no se li caien!! Ens va fer un pase de modelos i inlús ens va deixar tocar-li-les. Sé que açò vos semblarà super eròtic, com a bons pelilos que sou estimats lectors. Però heu d'entendre que per a nosaltres les mamelles no són... no sé com dir-ho... un tesoro. Simplement són mamelles. Encara que també són una arma, tal volta més eficaç que un cohet tierra-aire.

Ja ho diuen, tiran más dos tetas que dos carretas.





1 comentario:

Lluís dijo...

Ummm, no et diré lo q ha passat en un moment por mi mente calenturienta.

Queeee fort.