miércoles, septiembre 26, 2007

Pista 1

Ejem, ejem.

Sé que falten dos mesos però... Molaria molt tindre estos còmics:


Es que me l'han pasat i m'ha molat molt, molt, molt. En la línea de Lenore, aiiii. Me sembla que hi han soles 3 ó 4 en español... però molaria molt tindre estos còmics. Es que m'he enamorat d'un dels protes Squee (que mal ho passa el pobret) es que és moníssim


A més em sembla que ell també té algun còmic per ahí dedicat. No és dolcet???

Los quiero todos, tot el que fa el tipo este, el Jhonen Vasquez este me molaaaaa.

Ay que negra soy.

4 comentarios:

Osukaru dijo...

Uuuuuy!. Doncs no sé jo si este comic serà molt fàcil de conseguir. Vaig a mirar, peró crec que serà complicat...

I tranquila que als de Alcoi, els importarà un pepino si no saps qui es el deu nordic del tro, pero si no te'n recordes de quin es el día de Sant Jordi o no saps qui es el primer "tro" de la filà aragonesos de l'any 2004, sí que es probable que no et deixen entrar al poble. Jajajaja!

senilDion dijo...

Pos jo que no havia sentit parlar en la vida del Vasquez este fins que este matí he vist que parlaven d'ell a una carta al director del 20 minutos d'ací i ara me'l torne a trobar al teu blog. A voltes passen estes coses, no?

Lluís dijo...

Bueno, jo sí sé qui és Thor, i també quin és el dia de Sant Jordi, i també qui era el primer tro dels aragonesos al 2004... però yo soy asín, no em feu molt de cas.

(Coneixeu a algun altre friki i alcoianet al mateix temps? Comence a preocupar-me...)

Mirims dijo...

Viper: Es que tu eres únic!! ;)

Senildion: Hi ha gent que a això li diu Destinooo. O com diuen per ací: Xe redéu o no es veem mai o es trobem en tots els puestos!
(torna prompte)

Oskaru: Moltíssimes gràcies per la invitació del cine. em va molar mooolt. Que viva Travolta i els musicals!!! Si no ho trobes tu, no ho trobarà ningú.

algun pelilo més????