lunes, febrero 19, 2007

Stoy en Blanco como el niño del anuncio de Bimbo

A vore igual semble un poc nazi, però es que em pareix increible el que ha passat hui en Alta Tensión. Casi m'agarra algo. Último panel vale? el que més diners dona, temàtica: super héroes i villanos. Se puede ser ateo, agnóstico...però tioooo no saberse ni un Superhéroe!!! Ni uno!! quer era la primera volta que han encertat els fallos antes de dir una correcta!! Tiooo Spiderman Vs. El Dr Octopus... que no has visto la película?? Superman Vs. Lex Luthor... que no has visto la película?? Batman Vs. Jocker... que no has visto la película?? On viviu en Marte?? Se puede ser poco friki, però tant??? Dir que Dos caras és el malo de Super López!! Per l'amor de Déu Tommy Lee Jones Vs. José Maria Aznar en els gallumbos per fora.

Ai, és que porte una temporà alterà, però es que hi han coses que me matan, me matan!!

En fins... ja està

Dios, dios

4 comentarios:

Plissken dijo...

JAJAJA, mira, ese no lo he visto, porque si estoy delante de la tele le tiro lo primero contundente que pille. Como no me van a llamar estoy tranquilo, pero si voy a Alta tensión el panel final seguro que será Clases de berberecho cultivados en Burkhina Fasso. En finsssssssss!!!

Lluís dijo...

Iletrados! Indignat estic, oye...

Anónimo dijo...

ja no hi ha cultura, s'acaba tot, el món s'encamina cap a la destrucciórrrrrllllllllllnnnnnnnnhhhhhd!
:)
germán

senilDion dijo...

ei!!!
com vas? no trobe el teu correu, asín que et deixe un recadet per ací. M'ha mare també s'ha trencat els lligaments. En esta illa són un poc brutos. Besets.