jueves, septiembre 28, 2006

Estado de Buenaesperanza

Leo en El Pais: "La enigmática sonrisa de la Gioconda podría deberse a que estaba embarazada o acababa de dar a luz." Això és el que diuen un grupet d'investigadors canadienses que si visquerem en South Parck els perseguiriem pa pegar-los una palissa o apedrejar-los, com en la Vida de Brian (jo faria negosi venent gravilla de la Glorieta). Total que la Mona Lisa sigue dando que hablar. A mi em molaria tornar enrere en el temps i fer dos coses: UNO que no pare ninguno: Signar la Biblia, i DOS cagalló de gos: preguntar-li a Leonardo: Ascolta Leo esta tia qui collons és?? I perquè fa eixa cara?? Sempre he pensat que era vizca i que estaven fent-li monaes mentre la pintaven i lo que està és aguantant-se la risa i la pixera. Segons diuen els canadienses el quadro està pintat pa conmemorar el naixement del segon fill de la dona esta... Mira, com la Letizia, podrien pintar-li a ella també un quadro, jo me'l posaria en el aseo, como Napoleón, ese si que tenia gusto artístico.

En fins que ara que la cosa del corasón estava calmaeta, després de la mort de la Rosio i en Julián Muños en la carsel de mujeres la Leti es queda en estado de buena esperanza (antes es dia estado de las tormentas però els portuguesos el van canviar per estado de buena esperanza, com el cabo), veges tu, otra vez, pa que mi que ha sigut un accident. I serà el net número 8, 8!! Sempre m'he preguntat com deu ser la vida de rei. Vull dir la vida de persona normal, la vida de Juan Carlos, sin el primero. Quan s'alce pel matí, li pegarà un besito de amor a Sofi?? Perquè digo jo que dormiran junts no? I que esmorçarà?? Crispis? Tostaes en tomaqueta i un tallat? I si vol sopar pizza?? Li la portaran directament d'Italia o tocarà a Telepizza?? Mira que te llamo del Palasio Real para haserte un pedido, queremos tres familiares, una carbonara, una quatro quesos i una reina i traerme un regalito eh! Que soy el rei.

Jo m'magine a Juanki sentat en el sofà, o en el trono que mola más (però e el trono de rei no de Roca) en les pantufles i el batí mirant la tele, el que no arribe a imaginar és quin programa vorà... Igual és un fan de Perdidos o de Mira quien baila, sí, crec que el rei és fan d'Ane Igartiburububuru. I els dimecres voran el peliculón de Antena 3, lo estoy visualizando, Juanki pegant cabotaes i Sofi dient-li mira rei (perquè en la intimitat li deu de dir rei en tono carinyos) haurem de dir-lis algo a estos d'Antena 3, me'n vaig a dormir, que estic farta de tant d'intermedio. O tal volta vegen les pinícules antes de que isquen en el cine, quan Almodovar fa una peli primer la envia al Palasio Real i després a los cines ABC. O igual se les baixa??? El rei tindrà internet??? Jo vull la seua direcció de semenger!! Aii com serà?: eltiodelasxapas@hotmail.com , juancarlosreydespaña@hotmail.com, JuanCarlosAlfonsoVictorMariadeBorbonyBorbon-DosSicilias@hotmail.com Voy a agregarlo, a ver que me sale. El rei es un pirata fijo, segur que es baixa pelis d?internet pal netets, i juga on-line en Froilan al Warcraft o al Age of Empires. Mira Froilansito tu hasle caso al iaio que de esto de conquistar sabe un rato, que me viene de familia, aiiii Felipe II que en glòria estiga.

La vida de rei ha de molar, o no, perquè el jet lag eixe deu de ser mortal, mon pare diu que el Papa, el Woitila, és va morir de tant viatjar. El jet lag en convertix en el temps en el hombre menguante. Hoy a Estocolmo que són tres horas menos, mañana a Brasil y me llevo seis... Al final no saps ni els anys que tens tanto sumar y restar hores...

I això de voret en la tele té el seu rollo, a mi em fa mogolló de ilu vorem en el periodic tots els Nadals pel Tirisiti. Lo que passa es que ixir tots el dies... Mira Sofi otra vez sales en la tele?? Apunta-lo en el quadrante, perquè segur que en la porta de la nevera tenen un quadrant on van apuntant les voltes qui ixen en la tele, i fan competicions va ganando Felipe que es un picao.


En finsss que viva la República.


Tschüs (no estic costipà. Traslation de l?alemà: Hastalueguito)

2 comentarios:

Lluís dijo...

Juas! Pues hi ha un altra teoria de que la Mona Lisa no seria tal, sino el "Mono Liso". Vamos, que és un travelo del segle XVI. El que sí es sap és que a Leo li agradaven més els mancebos que las doncellas, aixina que...
Per cert, en lo de "estado de las tormentas" m'he descollonat, m'he imaginat al Alberola contant-ho! Jejeje...

Anónimo dijo...

També he sentit la teoria de que la mona lisa es el propi Leonardo, però avore que et creus i et deixes de creure sobre tot 'astò'.
Referent a la familia reial, a tots i cadascún d'ells, avore si s'enteren de que reproducirse por esporas, estas no son horas, que pareixen conills, clar com xuklen del pot...per cert, jo crec que despres de la ventolà i ensenyar les bragues a tota hispania, guanya la Leti en ixir en la tele fijo!

Au kakau, salut i repùblika!