viernes, septiembre 01, 2006

DIA del BLOGUERO

Arribe tard, i mira que no m'agrada gens fer-ho. Pensava fer una trampilla i posar la data d'ahir a este post, però ja sabeu que no sóc gens tramposa... (titutituituituituti)... Ahir va ser el dia del bloguero universal aixina que vaig a unir-me a esta iniciativa.

1- DADANOIAS Blogg erótico-festivo (perquè a les xiques també ens agrada, què pasa?)

2- EL PITO DOBLE De sobres conegut per casi tots, mesclaillo d'orxata i agualimón (Sóc fan de Quatermain)

3- FIELTROMANIA O como morirse de envidia de gente que hace cosillas xulas

4- SANASYSALVAS O como morirse de envidia de gente que hace cosillas xulas segunda parte (jo és que sós aixina d'anvejosa)

5- LA WONDER WOMAN Perquè jo de major vull ser aixina, una wonder.

Pos eso, eixos són alguns dels bloggs que llisc tots els dies disimulant per a que el boss no em pille sense fer res. (My new job is a recreo continuo)Però com sóc tan estupenda vaig a possar-ne uns quans més de los quales soy super fan (i que conste que no és peloteo):

1- El master Gràcies per fer-me vore que sóc una friki

2- El comander Gràcies per les clases particulars del meravellos món dels còmics

3- El desconocido Algún dia ens vorem i farem una barcella

Misteriosament estos tres personages són històrics com jo Dios los cria i ellos estudian historia... que pena, però que penaaaa!!!

Com sempre besitos mil!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Moltes gràcies per recomanar-me! Ja quedarem un dia, pero avise que sóc molt vergonyós en això de las citas a ciegas con una persona de Internet :-D

Taluego!

Anónimo dijo...

kikiiiiiiiiiiiiii!!!

Mola volver al curro aunque solo sea para leerte!!
ole esa Miriiiii!!!
oee oeeee oeeeeeeee
¡¡Y que sepas que ya tenemos casa en München para la Oktoberfest!! Así que ves preparando pelas y este año no te me rajes!!!
B7s
Mtxu

Lluís dijo...

Arribe tard, arribe tard! Moltes gràcies per nomenar-me també, ja saps que el teu blog també és de les meues visites obligades.