lunes, agosto 28, 2006

Sábado sabadete

El dissabte em vaig alçar en mal de cap, mal empesábamos. Fa dies que no veia bé i vaig decidir anar a l?òptica a vore que passava. Feia calor i els pantalons vaqueros nous m?apretaven, muerte a Zara i sus tallas. La xica amable de l?òptica estava de vacances al seu lloc hi havia un xic benplantat... las apariencias engañan, muxo!!
Jo: Bon dia, es que no veig massa bé en les ulleres i volia vore si m?han pujat les diòptries o algo
Xic benplantat: O algo
Jo: Vale és un graciós i està de resaca (dialogo interior)
Xic benplantat: Me les deixes? Les ulleres...
Jo: Este tio comença a resultar-me un imbècil (dialogo interior) si si clar, nyas!!
Xic janotanbenplantat: Has provat a netejar-les...
Jo: Jejejeje, jajajjajja. Jejejje aaaaah que les ulleres s?han de netejar??? Aisss que bobeta que estic. (I açò no va ser un dialeg interior!!)
Òptic imbècil: Bueno bé, passa a vore que et passa

FIN
Tenia tota la pinta de ser la típica vesprà de dissabte, peli mala de catástrofes natrurales, mi padre ma violao i no macuerdo o mi novio me maltrata, típica d?Antena 3 i bona companyia, un americà dolcet ... llàstima que tinga un nom tan raro... Häaggen Dazs, chocolate con trocitos... Però no, men vaig anar al cine!! Sí, y lo digo así con alegria. La veritat és que és tot un esdeveniment, no hi han massa pelis que meresquen que m?arrime al monstre comercial, puje tres plantes (per les escales mecàniques eso si) i em gaste 6 eurets en una entrada, bueno 4?5 perquè si una cosa bona van tindre els 5 anys de carrera va ser el CARNET DE ESTUDIANTEEEEE sense fetxa de caducitat, jijiji.

M?agrada anar al cine els dissabtes a les 4 de la vesprà perquè no va massa gent, más bien, m?agrada anar a eixa hora perquè solc estar soles a la sala. Pa mi que els curritos d?allí ja em diuen la solterona de la sesión de las 4. En finsss. Vaig entrar a la sala i hi havien tres persones més, em vaig sentar, em vaig llevar les xancles i em vaig posar cómoda (tot lo cómoda que una xica es pot posar en eixos dies). Es va fer fosc i van començar els trailers: Miame Vice (bódrio, sorry Collin però les mexes et queden fatal) i Alatriste... ... Què voleu que vos diga, que viva Aragon y sus jotas, que viva Alatriste. Mmmmm, Vigo me gustas sucio, y cuanto más mejor. No te laves nuncaaaa. La setmana que ve repito fijo, Vigo se lo merece... i Unax se lo merece muxísimo más!! Mare meuaaa. Res allí estava jo imaginant-me que era Ariadna Gil quan...

Novio: Perdona, estas sentada en nuestros asientos.
Jo: Mirant les 297 butaques buides que hi havia al voltant. A si?
Novia: Si, a si que si no te importa...
Jo: Me levanto, no?
Novio: Mejor

M?haguera agradat ser Gasol en eixe moment, no, millor Sabonis que abultava més i sentar-me davant de la parelleta perculera. En fin, maldecaps, la peli bé em va agradar. Per cert era la Joven del agua, l?última del M. Night Shyamalan, nom inpronunciable, jo li dic el tio del sexto sentido, aixina m'enten tot el món. Sustos con salto dos, sensació al acabar la peli... este tio està flipat, se pot fer una peli de qualsevol cosa (producctores de Jolibú, aqui estoy jo con mi historia!!) però em va agradar. El que més? Los actores secundarios, els fumetes, la xina, el medio-culturista... Aneu a vore-la o convideu-me a un café i vos la conte.

Bé m?ha ixit un post llarg i pesat com sempre. Pensava fer una xicoteta introducció (esto de aqui arriba) per parlar d?un fet lamentable i trist que va ixir publicat a tots els periodics del món i que ha estat als sumaris de noticies de totes les cadenes de la tele. Després de 14 anys de contrat en la Paramunt Pictures Tom Cruise despedido por ?comportamiento inaceptable? la qual cosa és igual que dir Tomàs, a la p... calle per apegalós!! Que haurà cobrat de finiquito???? Segons pareix la seua popularitat ha caigut des de la seua (paraules textuals) maníaca y estrambótica decalración de amor... Que digo yo Tomy, ha valio la pena??? Si la xica no és tampoc massaaaaa... es más bien boba no?

Tomàs un consell, tomatelo como quieras: Me molabas más cuando pensava que eras gayer.
Ale dios (m'acabe de tragar el xicle, siesqueeee no ma dao tiempo ni a publicar el post i ja estic sofrint les conseqüències)

No hay comentarios: