viernes, julio 13, 2007

Coses que em pasen hui

Este matí m'he despertat amb les "munyequetes" coloraes, coloraes i super inflaes... Serà que Javhè m'ha elegit per obrar un miracle?? Serè jo l'elegida per salvar a la humanitat, o si més no, a Alcoi o el barri del centro?? Serà la meua nova missió a la vida proporcionar a este mi barrio con un nuevo supermercado, plazas de aparcamiento, o una café més bo en les cafeteries de la plaça de dins???

Nu se.

Hui, casualidades de la vida és divendres 13... que por. El que més por m'ha fet ha estat un titular del periòdic información: "La gran ola de calor llegarà el lunes". En un primer colp d'ull m'ha fet la impresió que el dit Tsunami de calor era una autoritat política o algo i la prensa anunciava la seua arribada per a que la gent del poble isca al carrer a rendirle pleitesia, en plan Bienvenido Mr. Marsal. Te recibimoooossss gran tsunami con alegriaaaa!!! I l'alcalde al balcó de l'ajuntament junt a l'home eixe que dona pas a les filaes en moros i cristians, vinga eixa escuadra avant!! I el Tsunami pasejant-se pel carrer Sant Nicolau mirant amunt i saludant ... Que barbaritat. Jo pase del Tsunami eh! per mi que no pase per Alcoi, que se'n vaja a Cocentaina. Ara seé mala i diré: Si els socarrats posen ciris a Sant Hipòlit per a que ploga en abril, jo invoco al gran Tsunami per a que caiga tal calda en agost que els metalls del capità cristià se li solden al cos. Mmmmm El nuevo Ironman és socarrat ajajajajja.




4 comentarios:

Osukaru dijo...

Jajajajajaja!. L'Iron Man socarrat!!!. Ni m'ho imagine, wajajajajaja!.

La calor t'afecta de mala manera i si li sumem que ja de per si estàs massa penjà...

A Arkham te'n aniràs...

Lluís dijo...

Crec que encara no l'havem frikitzat prou per a saber què és l'Arkham Assylum.

Un mes i un dia d'inactivitat, quasi quasi passa a estar oficialment mort el blog.

Mirims dijo...

Ejem, ejem. Al manicomio se'n anireu vosaltres!! Però bueeenooo. Que no tinga tems perescriure no significa que haya perdido las raices frikis eh!!

Este blog no morirà!!

senilDion dijo...

El cafè de la plaça de Dins et sabria a glòria si portares cinc mesos bevent les potarraes d'aigua d'escurar els plats que servixen per ací. 45 dies seguits de pluja!!!!!! (i seguim contant)!!! Un beset!