lunes, julio 23, 2007

Va canses

Una de les pitjors coses d'estar de vacances és haver de fer-me el llit tots els matins. Odie fer-me el llit!!! I no sé perquè però pa ma mare tindre el llit desfet és una hecatombeee. Ai las madres.

Avui és el meu primer dia de vacances oficial... voy aguantando em fa por pensar que en cansaré de no fer res. Cada volta que em pasa pel cap fer algo de profit (com ordenar-me l'armari o els calaixos de l'escriptori) em mossegue una ungla... ja no me puedo sacar los mocos, esto de ser tan responsable...

Pensava fer mogolló de coses estos dies... però és que li he requisat la videoconsola al meu nebot i m'he enganxat a un joc "Spartan total warrior" mira se me da bien eso de matar romanos a cascoporro, la veritat és que se me da bien eh!! L'únic problema és que en suen les mans i se mescapa el mando ajjajaja, i en fa dir moltes paraulotes ajjajajajaja. Este matí quan m'he alçat, a les 10:30 que booooo per favor! li he dit a ma mare hui pense passar-me el dia matan romanos a lo que la dona m'ha contestat mata a qui et done la gana però fes-te el llit.

En fins...

1 comentario:

Osukaru dijo...

La veritat es que jo tinc el costum de que la primera feïna després d'alçarme pels matins es fer-me el llit. No sé, si no ho faig em sembla de seguida que la meva bat-cueva està desordenada... maníes al fi i al cap!.