viernes, marzo 09, 2007

Superheroes de barrio

Un gran poder conlleva una gran responsabilidad, que gran frase. De xicoteta (i esto es un "secreto") pensava que tenia poders mentals, i tot perquè una vegada vaig dir els números de les boles de la ONCE abans que isqueren... Qui te fam somia rollos, això diuen no? Molaria tindre poders. A mi el que més em molaria és el de teletransportar-me, mmmm del Hobby al llit en el pijama posat i tot, con solo pensar-lo. És el poder de la perea. Senyores inventores cabinas de teletransporte en cada esquina ya!! Por un euro te llevamos a tu casa.

Porte temps practicant en el quadro punyetero
del ojo màgico que tenim penjat a la porta del local i per molt que em fixe no trobe al científico dels collons, aixina que va a ser que no tinc vista de rayos X. Cachis la mar. Seamos sinceros, realment la gent veu el que se suposa que apareix en eixes làmines, perquè clar uno pot dir aii mira un ciervoo, que moonooo i no vore res, jo sóc sincera i dit obertament que no veig res de res i em fa ràbia eh! Però mira m’aguante. Com Ethan Suplee (el germà de Earl) en Mallrats que es pasa la peli intentant vore un quadret on se suposa que apareix un barquet i acaba astrosant-lo de la mala llet que li pilla (algún dia desataré mi ràbia com Hulk i mataré al científico)

Em costa prou concentrar-me però una vegada vaig aconseguir menejar un objecte amb el poder de la meua ment, l’unic que vaig fer va ser dessitjar-ho molt, estirar el braç i xas ja tenia el mando de la tele a la ma. Mmmmm bueno bé, me pareix que la telequinesia tampoc és el meu poder, en fins. Evidentment no tinc el poder de volar, visto el amor que el núcleo terrestre té cap al meu cos. Pel que fa a la telepatia… la meua psicoanalista diu que és una distorsió molt gran intentar saber que és el que pensa la gent, aixina que mejor lo dejamos, no vaja a ser que en transtor-ne més. El poder de dominar el temps no el conte perquè qualsevol persona pot adelantar o retrasar el rellotge, aixina que és un poder de poc trellat, jo tinc el despertador adelantat 10 minuts per no fer tard... la putada és que l'he adelanta jo i no li faig massa cas, vamos que acabe alçant-me 20 minuts tard tots els dies.

Després de pegar-li molte voltes i donar-vos la brassa en este post ejejje (supose que com estue acostumats) supose que l'únic poder que tinc és el de buidar el cap a la gent. Com diu ma mare "Tinc el cap buit d'escoltar-te"

Cerebroossss, cerebrossss i endespués a Ikea

Miri

1 comentario:

Anónimo dijo...

Que no, que lo del ojo màgico eixe en realitat no és tan màgico, que té la seua lògica (de fet, jo ho he vist): si et poses davant del quadre, el que has de fer és fer com si mirares a través de la porta (si conseguixes realment mirar a través de la porta, ja tindràs un superpoder i no farà falta que continues provant amb el ojo màgico de la mierda). La primera vegada que ho vaig aconseguir jo va ser amb un que tenia un vidre davant; si miraves el teu reflexe al vidre (que no és més que que els teus dos ulls enfoquen darrere del paper) al final veies formes rares i després de practicar molt jo ho vaig aconseguir (es pot perdre el temps de moltes formes i jo vaig perdre part de la infància amb això).

Lo de controlar el temps... tot és questió de dominar la velocitat, jeje

I si trobes la màquina de teletrasportació, t'ho jure, a canvi seria la teua esclava tota la vida... això de passar-se 2:30 hores tots els dies en un autobús crema mooooooolt.

Ya sé que me enrollo como las persianas, pero mira, soy ansín. Tu continua escrivint que encara que no estiga allí, m'encanta llegir-te (de fet, eixes coses s'aprècien més amb la distància).

Beshitosh!!!