martes, enero 16, 2007

Thriller

Hui he llegit un titular a la prensa que m'ha deixat gelà. I no parle de la dona que ha mort per beure massa aigua (espere que a cap marca de cerveza se li ocorrisca utilitzar-ho per a fer una campanya publicitaria en plan: Si bebes Mahou esto no te pasa) No, parle del següent. Si jo vos dic (imagineus-se que pose veuetes eh!):

  • Son la epidemia y estamos a la cabeza.
  • Infectados por un virus sin que lo sepan.
  • En una semana se han detectado casi 50.000 zombis en España y 150.000 en un mes.
  • Forman parte de redes clandestinas que pueden tener decenas de miles de zombies.
  • Actúan a voluntad del criminal, quien las controla con un simple clic.
  • Roban datos bancarios e incluso chantajean a una empresa, amenazándola con lanzar la red de zombies contra ella.
  • La mayoría se genera en Estados Unidos y China, pero se redistribuye a través de zombies repartidos por todo el mundo, de forma que es imposible conocer su auténtico origen.
  • España, "es un país de tránsito".

No vos fa por?? Jo m'he acollonat, literalment. No es la pròxima pel·licula de Edgar Wright el de Zombis Party, nooo, eixa és Hot Fuzz, que espere ansiosament (jijijii apunte friki) però té tota la pinta d'una peli de zombis a que si?? De fet em sembla que algu ho aprofitarà per fer-ne'n una pròximament rollo Stay Alive o Miedo punto com (bodrios, bodrios) . El titular de la noticia es: Los ordenadores 'zombi' invaden Espanya. No se a vosatros però el article esta escrit en un to que a mi em fa por. Ordenadores Zombis!! Per l'amor de Javhè Sabaot!! Que vuelva la escritura cuneiforme ya!! Y el ábaco, y las palomas mensageras. Senyora historia però tu no eres cíclica, pos daleee, torna a escomensar per favorr.

Ordenadores zombis, ara em fa por escriure, mire la pantalla i em fa por, per si està infectat i em fa algo. Per sort sé com desfer-me dels zombis (aiii el cine americano i Michael Jackson cuanto nos ha ayudado) el truco està en no deixar-se mossegar (personalment tot un problema) i destrossar-los el cap, conec a dos o tres persones que podrien formar un grup d'èlit, rollo GEOs, pa acabar en els zombis, jo podria ser la jefa perquè ma mare sempre em diu que te el cap buit d'escoltar-me.

Que serà lo pròxim?? Telèfons mòbils mutantes?? mp3 chupasangres?? gorritas con ventilador que devoran el tejido cerebral del que la porta, como las babosas cerebrales de Futurama??

Donde nos lleva esto?? Reflexionen señores, reflexiones y ya me dirán.

(la banda sonora del post here)

5 comentarios:

Lluís dijo...

Nonononono... la banda sonora del post és ESTA:

http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0

GOLIMAAAAARRRRRR!!!

Anónimo dijo...

Miremos el lado positivooooor
de la noticia del diiiaaa:

FARRUKITO TA ENTRE REJAS

jajajajaja!

Anónimo dijo...

pos vaya, los zombies nos atacan... Pero quizas lo peor de la noticia es que ESPAÑA es un pais de transito!!!!!!! Es que ESPAÑA no tiene derecho a ser un pais potencia en el mundo de los zombies? Acaso no hemos propiciado la aparicion de zombies en el mundo? Si ya estamos todos alelados

Mirims dijo...

Viper: jajajajjajajajjajajjajajajjajajjajajajjajajajja

Matexu: No pienso hacer ningun comentario de la noticia que propones por que me parece faaatalll.
Deixeu ja a Farruquito!!

Jona: Estoy de acuerdo contigo, crec que Espanya ha estat un dels principals exportadors de zombis del món.

Plissken dijo...

Miriaaaaaam, te he puesto deberes con uno de esos memes íntimo y personal, por si te apetece.

Un zombi-espaciado-fuzzero!