miércoles, enero 10, 2007

Oda a la Caja Roja

Hui és dimecres, i en ma casa els dimecres es dina bajoquer fasides. Per això em fa tanta gràcia l'anunci d'Ikea. "Salvo fuerza mayor les bajoques fasides serán la comida oficial de los miercoles de la familia Espinós".
Bajoques, espardenyes i tortilla de creïlla i ceba. Tots els dimecres, des de que el 2 del 2 del 2002 nasquera el meu nebot xicotet i d'això fa ja quatre anys. Això són moltes bajoques. (Instinto maternal no en tinc, però instinto de tia sí, i molt desarrollat) En ma casa els dimecres són com un altre diumenge, podem beure coca-cola i de postres... un dolcet.

Hui hem obert l'ultima caixa de bombones Nestle (este pense fer-lo curtet, continua llegint) Jo no sé si en casa vostra pasarà el mateix, però en ma casa sempre es deixem el mateix bombó. El lingot de praliné de avellana. Què collons és el praliné??? Jo sempre llisc parnilé. Este bombó és la mortadela dels bombons: Todo lo que sobre lo metemos ahí, así hay once en la caja. Señores de Nestle jo crec que en deu sobrava, la gent ho compraria igual. Total si es que sempre sobra!! En casa tenim una caixeta, monísima per cert, pleneta de Lingots que ma mare trau quan ve alguna visita, pa vore si es desfà d'ells. Ahí están. Si esto fuera un reportage de animales diria que el periodo de gestación del Lingot es de doce meses, de Navidad en Navidad vamos, i solen tindre bessonà.

Igual és que milloren en els anys com el vi i el conyac. Aaaah, per això és diu Lingot. L'has de guardar com si fora or!! Ja lo he pillao señores de Nestle, ja lo he pillao.

FIN.

Este post lil dedique al pare de Llorenç i Júlia.

Besets

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh gràcies per recordar-te'n de la nostra prole. Este divendres tink "ensayo", no t'importa quedar-te sola amb ells, veritat?

B7s!!!

Mirims dijo...

no, no m'importa sempre i quan arribes en força a casa, mmm. ;)

senilDion dijo...

Tinc una possible solució als vostres problemes d'excedents.

Només has de convidar a tots els teus amics al local de Batoi i dir-los que estàs tan orgullosa d'ells que eixe dia vas a convidar-los a tots a un "lingotasso".

Quedaràs com una reina i perdràs de vista el praliné al menys fins a l'any que ve.

Anónimo dijo...

Però passa per la farmacia esta vesprada, que en dos jo crek k ja en tenim prou, no? (o és que eres de l'opus i no m'ho havies dit, eiiiinn???)

Ciao!

Mirims dijo...

Senildion: bona idea. Et convide a un Lingotasso el proper dissabte, jiji.

Besitosss

Mirims dijo...

Estimat pare dels meus fill, em sembla que ara que està tant de moda podries ferte una operacioneta on tu i jo sabem ens ixiria molt més barat, no penses??

Anónimo dijo...

Eeeeeeeeehhhhh......... no!

Una de les poques coses que em van ensenyar a la carrera és: "Si algo funciona bé, no ho toqueu, l'únic que podeu aconseguir és cagar-la."

De tota manera si voleu flipar un poc pegueu-li un cop d'ull a esta web: https://www.vasweb.com/vasectomy_spa.htm

!Sea su heroe!

Lluís dijo...

Uy quin mal rotllo m'ha entrat! Jo és que quan veig operacions i eixes coses m'agarren mal per tots els costats... no vos passa?
Sugestionable que és uno.

Anónimo dijo...

des d'esta setmana, sense falta, compta amb un comensal més els dimecres!
germán