viernes, enero 19, 2007

Shhhhhhhhh

Dificil tarea la que em demana el senyor Plissken. Un altre meme intimo i personal. 5 coses que m'agraden i que no sap ningu. Secretos inconfesables?? Esto es un problema perquè ja sabeu que ho xarre tot, toooot. En fins vamos allà:

1. Em sembla que sóc com els grans escritors (jjejeje), la melancolia m'inspira, m'agrada l'ironia que se me desperta quan estic deprimida. Com diu Pessoa (grande) “Pero no siempre quiero ser feliz, es necesario ser de vez en cuando infeliz para poder ser natural”.

2. M'agrada Leonardo Di Caprio, (shhhh) tinc fotos seues amagaes al calaix de l'escritori. Pense que arribarà a ser mooolt bo, si no ho és ja. Lo de Titanic se lo perdono.

3. M'encanta llegir, això no és un secret. En gaste una pasta comprant llibres pel simple fet de que m'agraden les ilustracions. M'encanten les noveles que conten la vida i milagros de treintañeras perdedoras que acaben contertint-se en triunfadores. Rollo Bridget Jones. Mister Darcy, si estas leyendo esto llámame.

4. Puc soportar vore qualsevol pel·lícula, coreanes, franceses, argentines, italianes, sueques d'Europa, no de València (s'escriu aixina, sueques??), però en les que més disfrute són les pelis d'encefalograma plano... “Princesa por sorpresa”??

5. M'encantava el programa “Gladiadores americanos” fins i tot me'l grabava. Ens vam montar un circuit i tot en els meus cosins i feiem competicions. Ara no sé perquè m'agradaven, pot ser per les malles??...


Es suposa que li he de pasar el testimoni a més gent, no? Poosss, lo siento my friends:

Diari de retalls

Losi's cyberdiary

7 comentarios:

Plissken dijo...

Pues mira, a mí también me gusta di Caprio, y cada vez más. En Infiltrados se comía con patatas al niñato Damon.

Y la última vez que vi a Mr. Darcy, estaba encadenado en la sala 9 abanicando a Mytxu (siento hablar en codigo Virtu, jejeje).

¡Muchas gracias por seguir la cadena!

Lluís dijo...

Aibalaostia! Me pondré a ello...

Anónimo dijo...

Mr. Darcy no desea ser salvado, bonita, ahórrate la capa y espada!!!! ;-)
Búscate otro lord...Darklady, o aprepárate a un duelo al amanecer...
Mytxu

Anónimo dijo...

¡¡¡jajajaja!!!

"El alma insomne que pereció en su orgullo"...
(William Wordsworth)

¡¡¡NO SABES PERDER, DARKLADY???!!!

...esa es mi respuesta, sellada en lacre rojo, ¿te satisface o me harás levantarme temprano? con lo que MI Darcy me obliga a trasnochar... mhhhmmmmmm

Plissken dijo...

PELEA DE LOBAS VICTORIANAS!!!!

En las pelis de Ivory lo máximo que hacían Emma Thommpson o Helena Bonham-Carter era enarcar una ceja en gesto desaprobatorio. ¡Qué tiempos nos ha tocado vivir!

Mirims dijo...

Levantar las cejas no se, pero si me pongo a repartir me quedo sola, que yo tengo muuuuxxxo cartacter, y si me tocas a mi Darcy aiiiii. Mesta entrandooo una mala lexeeee. Com vaja cap alla voreu!!!

Anónimo dijo...

mirims:

¡¡ven cuando kieras, xulita!!
jejee
:-P
¡¡Que yo lo vi primerooooo
acéptaloo!!
y tan amigas

plissken:
¡¡peasso chivatoooo
contándole a la mirims mi romance secreto con Mr.Darcy!!
Esta me la pagarás, ni perdón ni olvido... VENDETTA