jueves, octubre 19, 2006

The Secretary


Que vos pareix??? Esta és la meua taula. Oredenada eh!! No feu cas de la pantalla del ordenador, que encara que estiga el semenger obert curre eh i molt. Ultimament estic estresailla esto de ser secretaria... Porte tres dies penjada al telefono, escoltant musiquetes d'espera que desesperen i escoltant com em diuen carinyoooo, bonicaaaaa, aiiii que reapegaloses que són les secretaries jejeje a mi me cuesta però vaig pillant-li el tranquillo. Hui m'he despedit de la secretaria del alcalde de Sueca dient-li "ale besitossss" jajajajajajaja. Ai, ai, ai que momento acabo de vivir, que momentooooo. Acaba de vindre mister universo a arreglar-me la impresoraaa.

No sé si coneixereu la guerra que tinc en la impresoreta dels co... El dilluns se me van inflar els nasos i vaig tocar al servicio tècnico ja desesperà, en plan se lo voy a decir a la profe i te vas a cagar. La molt p... (hui estic malparlà) sa arreglat soles este matí. La tiaaa. Total que fa un rato ma'n avisat que tenia una visita... i quan he ixit ... Allí estava ell, mister universo 2006 ó 2005, jo que sé, un mister universo. Un armari ropero moreno, en patilles i barba de tres dies, en una camiseta verda ajusta apunt de rebentar per els brasos, xica uno deixos que diussss: Mare de Déu senyorrrrr, jajajjaja aiii mare, ja sabeu de que parla a que si xiques??

Mister Universo: Tu eres Míriam?
Secre: jijjiijij siiiii.
Mister Universo: Que nombre más bonito.
Secre: Muy bien!
Mister Universo: Te acompaño?
Secre: Donde tu quieras... Ai no, això ho he pensat. Si ven. Sabes que se ha arreglado sola hoy la impresora?? Pa mi que se temia que venias a operar
Mister Universo: Suele pasar, más que a operar a meterle mano...
Secre: aissss

Ascoooooooooooooooooooooo, aaaaggghhhhhh. jur, jur. Macabe de menjar un cuc!!! Aiii mareee perquè em pasen estes coses i peruqè les contee??? Estava menjant-me un palillo de Corbi i ma salio un gusanoo. Aaaaggggghhhh!!!!

Me voy a vomitar

Dios, dios





2 comentarios:

Anónimo dijo...

ahhhhh!!!!

¡¡Con patillas a lo Mr. Darcy!!! hmmm hmmmm hmmm
k suerteeeeeee ains
supongo que lo de darle tu teléfono para luego tomaros unas cañas no has querido ponerlo en el blog...jiijijiji

Anónimo dijo...

Vaya mesa! como se nota que no tienes a la "pitufina" para que te la desordene un poco mas... jajaja! Pero eso si!!! me encanto el detalle de tener la foto que te regalamos ahi colocaica, es todo un lujo, por que no me equivoco, verdad? esta detras del calendario, no?...JUAJUAJUA