viernes, febrero 24, 2006

Vida nueva, a estrenar

Que rebé es veu tot en una pantalla de 19 pulgaes!!! Ja estic instalà al meu nou lloc de treball. Esto es mu bonito, parets blaques, taules grises i cadires incómodes. L?edifici on treballe està ple d?oficines de no se què, però no para de pasar gent per davant de la meua porta.

Hi ha un mostrador gigante en la recepció i darrere del mostrador una xica molt antipàtica que no diu bon dia quan entre. Ya me cae mal, és inevitable sempre hi ha algu que em cau mal, per lo menos esta xica no ha de facturar el seu cul com equipatge de ma quan puja a un avió. El cul el té normalet, digo jo vamos. Este matí estrene ordinador, ja me l?he tunejat, tinc la pantalla més gran del món, vaya tela, estic per endurmela a casa i portar-me ací la tele de 14 pulgaes jejeje que bien se deben ver las pelis aquí. Després de tres dies sense Internet, pensava que em tornava loca, hui puc vore el correu i escoltar a mi Francino, menos mal.

Ací la fauna és la típica, frikis en bates blanques, fan un poc de por, fa olor a hospital, perquè la primera planta està plena de laboratoris. Ahir va vindre el informàtic, puuffff, menudo personaje. Va vindre perquè el meu super ordenador no podia conectar-se a Internet.
Informàtic: Tú no tens molta idea de informàtica, no?
Secre guay: Com que no? Sóc la reina del Acces xaval????
Informàtic: Lo que es diu nivel usuario, no? Si, si tens cara de no tidre ni idea.
Secre guay: Tu estas tonto, millor no et dic de què tens cara tu, por lo que pueda pasar? (mai es sap quan et farà falta un infromàtic?)

Que regilimendros són els informàtics, que ràbia em dona que vajen de enteraillos. Mira xaval que per moltes finestretes que obrigues, i per molt ms2 que sàpigues jo soy más guay que tú!! I más wapa!! Saps que podries fer?? Baixam les persianes que són d?eixes de llaminetes i mai en la vida he conseguit baixar-les o pujar-les bé. Sempre se me queden torntes, el que va inventar estes persianes era un cabrito!! Fijo que ho va fer pa joder. Voy a ver que invento pa que la gent se?n recorde de mi, pos senyor jo me?n recorde de tu i de tota la teua familia cada volta que he de baixar la persianeta?

Acabe d?eixir a per un café, hi havia cola en la màquina, típica cola en la típica màquina de café. Estic pensant que s?hauria de fer un monument a les màquines de café, monumento a la falsa amistad. He intentat clavar-me en la conversa que tenien els personajillos que estaven allí esperant, però no m?han deixat, cabrons. Me parese que me va a costar hacerme amiguitos aquí. Em miraven raro mentre parlaven del fred que fa hui, perquè no funciona la calefacció (veig que este és un problema proa comú en els llocs de treball) Hui nevava quan venia cap ací, estem a 3 graus. Però a l?edifci estem a -3. De segur que a l?estiu estare, a 45º puuffff. Ja tinc calor de pensar-ho. No m?ahn dit ni hola, que malos. Segur que quan m?he Egas la volta han dit: Esa és la xica nueva, que mona, jejejejje.


Bueno petardos espere poder contar-vos bones notícies pronte.

BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (un per cada S)

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ahi esta!!!, esa es la miri,VAYA TELA... ya era hora de poder leer ese blog tan peculiar.... Segur que ahi no trobaras tantos menos mola! como en la virtual... jijijij...
bss.

Plissken dijo...

Sí, lo del equipaje mola. Pero piensa esto, cuando ÉSA persona pasa por el detector de metales del aeropuerto, qué hace saltar antes las alarmas? El PLOMO de su CULO, o la MIERDA de su CEREBRO? Muuucha suerte, los frikis te echamos de menos!!

Mirims dijo...

EIIII usuarios anónimos es de ser menos mola, pero menos mola de los malos. Asina que aqui se firma con nombre auténtico o de mentirijillas. jejejejeje.

Anónimo dijo...

ok, a partir de ahora ese menos mola de los malos se identificar como.... VAYA TELA!!... asi te mola?

Anónimo dijo...

Buenas frikii... Ahora te llamaré secrefriki. Hablando de detectores de metal... ¡El otro día me saltó el detector del Mercadona porque llevaba en el bolso un par de cosillas de la Fnac! Quina vergonya. Total las tuve que sacar y que me las pasara una cajera por su lector de códigos de barras, pero es que esas dos cosillas eran el regalo para la persona que venía conmigo. Fue un momentazo cojonudo...
¿A la del culo también le tendrán que pasar el pandero por el lector de barras?