lunes, marzo 06, 2006

Ja no queda neu a les muntanyes

L?home és l?únic animal que antropesa dos voltes en la mateixa pedra, po si, po si. Saps eixes coses que fas i que dius, la pròxima volta no em passarà ho faré aixina o aixana. Com quan et menjes un gofre de xoco abans d?anar-te?n a casa després de haver-te begut mig pasillo de licores de Mercadona i quan estàs al llit soles penses on pots bosar sense que ta mare se n?adone... Sempre penses: aiiii mai més em menjaré un gofre de xoco, però te?l menjes, i antropeses.A mi em passa en el semàfor del carrer Oliver. Que ràbia tu!! És el típic semàfor que et fa sentir imbècil per asperar-te quan està en roig i no passa ningú, i et desespera quan fas bondat i t?esperes a que es pose verd. Una volta em van castigar sense pati perquè una mestra del cole em va pillar creuant-lo en roig. Que cabrona la mestra, que xivata. Pase tooots els dies quatre voltes per ell i sempre pense el mateix, demà que no se m?oblide creuar per un altre lloc, merda de semàfor lento!!! Pos no, a la mínima, ja estic allí platà, aspera que t?aspera! Clar després vaig baixant pensat, seré bolsa!!! I m?enfado, m?enfado i em pase el dia enfadà, veges tu, per un semàfor. Clar quan la gent et preguta per què estàs de mala llet a les 9 del matí no vas a dir es que me estat esperant en un semàfor de merda 6 minuts, gelant-me. No, el que dius és: La vida és una merda, odio a todo el mundo grrrrr guau, guau (o no matopella!!! de gos/perro)Això em passa per ser una peatona, una transeúnta, una viandanta, una caminanta. Si tinguera carnet de conduir no em passaria, arribaria molt més contenta a la faena pels matins... jajjajajaj mentiraaaa, arribaria tirant xispes dient, merda de trànsit, merda de rotondes, merda de peatons que van per on els dona la gana!!!! He d?investigar, ara que ve l?estiu, a vore si m?entere en quina fira està la tómbola eixa que regala carnets de conduir i jugue uns boletillos, a ver si me toca.

1 comentario:

Lluís dijo...

T'has oblidat de la causa més important per la que es millor anar a peu: trobar aparcament en Alcoi. Arriba a ser molt desesperant, i mira que a mi em costa posar-me nerviós.