martes, marzo 14, 2006

Però, si Alcoi no té plaça de bous???

El dissabte anava jo tan tranquil·la pel carrer admirant els adoquins i les ceres de marbre que tenim al centre d?Alcoi, a mi rollo com sempre mirant-me els peus (me urgen unos sapatos nuevos!!!).Davant de mi anaven dos iaies típiques en casco alcoià, anaven les dones queixant-se del preu dels balcons en festes, es veu que una te un balconet al carrer Sant Nicolauet que vol llogar enguany i no li donen més de 300 euros en la inmobiliaria. Viejas especuladoras!!!! Anava jo pensant en que queda molt poquet per a festes i que enguany no m?hauré de barallar en cap fester borratxo, perquè no pense traballar, enguany me passaré al otro lado de la barra, i de repent vaig deixar de sentir a les iaies parlar i soles s?escoltaven pel carrer Sant Josep palabros in inglis. Davant de mi van aparèixer 8 personatges en càmeres de fotos, metros i bártulos varios. Estaven medint les façanes de les cases, i mirant l?altura dels balcons i tal. Estos venen a especular també, però no s?han enterat que per ací no passa l?entrà, pobres estrangers que no s?enteren. Total que els vaig seguir, no per res, sinó perquè anaven en la mateixa direcció que jo. Total que vaig entrar al Mamella a esmorçar un tallat i mig bocadillet de llonganissa en tomaqueta, mmmmmmmmm. I des de la taula veia als giris medint el diàmetre del arbre que hi ha a la plaça de darrere de l?esglesia (estic fent una descripció fatal del centre jajaja) Jo estava rallant-me ja, pensava: ?pa que collons volen saber estos el que medis l?arbre i l?altura de la cera, i els banquets de la plaça... Qui són estos realment. Ja escomensava a entrar-me mal rollo en paln, estos volen fer algo i jo m?he d?enterar el què... Per sort no era l?única que tenia la mosca darrere de l?orella, el cambrer del bar també estava intrigat. Es va armar de valor i va ixir al carrer per preguntar-los directament i en la simpatía que caracteritza als cambrers d?este bar típic:

Cambrer simpàtic: Xiii quequesteufent???
Giri uno: What??
Cambrer simpàtic: Que pa que esteu medint l?arbre?
Traductora del giri: Estan buscando exteriores para rodar una película.
Cambrer simpàtic: Una pel·lícula de qui?
Traductora del giri: De Menno Meyjes
Cambrer simpàtic: Aaaaaaaah, ja... I eixe ques famós?
Traductora del giri: Bueno, se podria decir que es alguien conocido, si
Cambrer simpàtic: Ja, si, si, molt bé. I la pel·lícula de que va?
Traductora del giri: Es una película sobre Manuel Rodríguez Sánchez, Manolete

Crec que encara estan rient-se els del bar, jo també. Quan va entrar el cambrer i ho va dir pensava que era conya, però no. Ei que és super enserio!!! Que fueeeteeee!!! Que van a rodar una peli de Manolete en el meu carrer, ajjajajja. Jo vull ixir d?extra, no se de què però de algo. I si no me dejan pos trauré el cap per la finestra pa que se me vea com en Abre los ojos o penjaré una camparta al balcó que diga: ?Toreros asesinos? jajajajjajaja. Algo, algo faré. Terrorismo urbano.

I el millor de tot són els protes de la peli, atention!!!! Manolete és: Adrien Brody, ieeee que este tio te un Oscar eh!! De jueu a torero, nostamal. La xica, bé la xica dona igual, perquè és la Penélope Creu. Que fueeteeee jajajjaja. La peli està ambientada als anys 40, entenc ferpectament que els mole el carrer Sant Josep perquè està plenet de carasantiguas.


Jo no me la voy a perder y tu?
Besazos de cine pa tots.
Miri

No hay comentarios: