jueves, noviembre 03, 2005

A ti te mola el flamenquillo, eh??

Jo no sé si es que sóc més baixeta de lo normal o que hi ha dies que sóc transparent o que collons li pasa a la gent que no nota la meua presència quan em pose a una cua per pagar. Este matí he entrat a la gasolinera a comprar tabaco a les set menos quart del matí. Sí, ja sé que hui era un dilluns bordet i que a eixes hores la gasolinera està petadíssima, però la puriiii que se m?han colat quatre persones, quatre!! Bé en concret quatre tios. Millor, i concretant més, un comercial, un repartidor de Donnuts i dos camioneros. A vore qui és la xula que els diu alguna cosa!! Fa un ratet he anat a comprar les entraes per al concert de Chambao a un pub i en el temps que he estat allí plantà a la barra, el cambrer ha fet dos tallats i els ha portat a una taula, ha pres nota a una altra, ha servit dos canyes en la barra i un Nesti sin hielo y con un trocito de limón pa una pija moderna, no se li pot dir un altra cosa demanant això. Jo mentres el mirava fixament i posava cara de tindre mogolló de presa. En realitat no tenia presa, de fet no tinc res a fer en tota la vesprà, però era una d?eixes situacions en les que dius: ?Ací no vull estar, no sé on vull estar, però ací segur que no i en esta gent menos!!!? I t?entra l?agobio, t?entra l?agobio i acabes tenint una pressa brutal perquè has de fer mogolló de coses i no pots perdre el temp allí. Però tot açò és psicològic, és lo que tiene el subconciente humano, que t?agobia, t?agobia i acabes? agobià!!

Al meu costat a la barra, dos moteros casalleros en tatuatges hasta en les celles, la definició de xungos es queda curta. Vamos que eren los superhéroes de los xungos. No he vist personatges com eixos en la vida, eh!! Quan per fí el cambrer s?ha adonat de la meua presència i li he demanat les entraes, el xungo 1 em diu en veu de Beeves després de fer-se una botella de casalla:

Xungo 1: Je, je, je Chambaoooooggggg (fent ruiditos en la gola) te mola el flamenquito eh?
Joven doncella indefensa: Si, je, je.
Xungo 1:Jo también soy mu flamenco
Joven doncella indefensa: Cara d?icona del Messenger i pensant, sí tu lo que más, lo que más flamenco.
Xungo 1: Tu tienes traje de flamenca??
Joven doncella indefensa: No
Xungo 2: Pos este tiene un traje de lunares que te vendría de puta madre, dile que te lo deje.

Maaareee lo que ta diiixooo!!! El xungo uno s?ha alçat engorilao, engorilao, ha reballat el taburet per terra, s?ha despentinat la melena i a començat a dir: Mariflor tu progenitor, però tu de qué vas, que vas diciendo por ahí!!! Me cago en los frijolitos de tus antepasados (és massa fort el que dia el tio) Se armó el Belén. Veges tu per un traje de flamenca? El cambrer al final els ha separat i els ha tirat del local, és lo que tiene el derecho de admisión, que está bien pensao. La cervesa se l?han beguda i no l?han pagat (està bé això)

Un espectáculo vamos, per fí el cambrer m?ha venut les entraes: Cambrer: Ochenta euros
Jo: Queeeeeeeeeeeeeeeeee!!!???
Cambrer; Que son 80 euros las cuatro entradas jejejej
Jo: Que me estas contado??? Sien el cartel pone que lo he visto jo que son 16 anticipada i 20 en taquilla. Que pasa que este es el Pub Taquilla???? (Haguera molar molt haver-li dit açò, però no ho he fet, lo he pensao, pero no)
Cambrer: En realidad son 16?90 el resto es por el espectáculo de ahora
Jo: Aaiiii que buen humo que tiene el camarero. Dale un TP de oro al camarero, que caxondo el tio. Olé ese camarero!!!

No sé que cara he posat, però deu haver estat una cara prou explícita, perquè el cambrer m?ha tornat els diners i m?ha dit: Que os divirtáis. Adios. Pa mi que ha pensat, I no tornes incitadora de peleas, desaboriaaaaa.

És lo que tiene el subsconciente humano que t?agobia, t?agobia i acabes repartint pots de mala llet.


Besitos de llet condensà , però de la Lechera

Miri.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Tu si eré una Crá. Jejejejejjejejejajajajja. Lo que no te pase a ti xiqui.

Escribeme más, ya no me acordaba de lo que era reirme contigo. Lo echo de menos.

Ks.

Mirims dijo...

Ai xe que me pongo colorá ajjaja. No eches de menos, echa de más, más vale que sobre que no que falte. jejejej ;)