jueves, agosto 18, 2005

Taaaa tatatatataaaaaaaaaa tatatatataaaaaaa (BSO El Fantasma de la Opera)

Vinc de pixar. Ja sé, ja sé, direu: eh, pos muy bien!! Però es que crec que he perdut el coneiximent i he estat un bon rato allí per culpa del ambientador que tiren els de la neteja. Ací els aseos després de que pasen els de la neteja fent la seua faena són cámaras de gas!! sabeu o que?? Me parese que m'he intocsicat, ja dia jo que enguany no hi havien cucaraxes... Mejor el ambientador de pino que el cucal, eso si las deja bien muertas.

Ahir per fi va ploure, feia ja dos dies que em feia mogolló de mal el dit i ahir per fi va deixar de fer-me'n. Es va espolsar una tronà que flipes, la vau sentir no? Vaig pasar un poc de por, bueno prou por, perquè quan plou pase prou por jejeje (tragalenguas jijiijji) Els raigs entraven per la finestra i em saludaven, cabrons, entre les estreletes fosforites del texo de la meua habitació i els raigs no hi havia forma de adormir-se, menuda lluminaria!!! Total que este matí m'he adormit i he arribat un poc tard. Però no ha sigut culpa meua, noooo, esta volta no. El despertador no ha sonat, vos ho jureeeee, quan m'he alçat i he mirat l'hora eren les 12:12!! QUE POR!!!! I es que últimament em fa l'efecte (fer l'efecte frase d'agüelo) que estic vivint un postergay, jajajajjaja ai que malo, perdoneu un Poltergeist. Hau vist la peli Red Rose, o El diario de Ellen Rimbauer, La morada del miedo, The crudge o La Mansión??? (pelis que són totes cagaetes, mayormente les dos primeres perquè són de "estic fent quint") Pos em sembla que ma casa està posseïda... ... ... lo que em faltava. Estan passat coses molt rares ultmament, ja no ho dic per les desaparicions de coses com cigarros, galletes de xocolate i mexeros. Des de fa una setmana la tele te interferències, se'n va la veu o es canvia el canal soles quan ve lo més interisting de Frijolito, sona el telèfono i quan l'agarres es sent: grrrsssgrrrrsssggssggsgss ssssssssssshhhhhhhh grrrsssgrrrrsssggssggsgss. El móvil no té cobertura, apareixen plomes en el quarto d'aseo, però plomes, plomes eh! no pelusilla del perico, no. Plomes toxes, como de gallina de sacrificios budús.

Paco i Murfito també están patint el influjo maligno de la casa, Paco te taxes grogues en les fulles, i mira que el regue i li dic cosetes boniques eh!! i Murfito es va posar malaltet, estava en la seua gàbia esteset, esteset i no es menejava quan el cridaves, li van tindre que punxar en el cul una injenció de conill. I pa más inri, ahir em vaig adonar que la casa no vol que menejem els mobles i el que ha fet ha sigut absorvir-los, pegar-los a les parets, sisis, les cadires d'escai del menjador estàn apegaes literalment a la pared i els sillons i el sofà també. Quan vaig desarrimar el sofà de la pared vaig sentir com un crid de dolor, un lamento vamos, un aaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn i quan vaig mirar la pared estava plentea de pels, sisis, es que el sofà te una tapiseria d'eixes que s'estilaven als anys 60, molt amena en hivern, però cansina en estiu (m'enteneu no?) A més hi ha una taxa en el piso que no se'n va per molt que la netejes, hem probat en tot, en lleixiu, aiguarràs, el borrador màgico de Don Limpio, escupitajos... na, no se'n va, frotas, frotas, frotas i quan et dones la volta allí està, again. Encara no he descobert de què té forma, però no es pareix massa a les cares de Bélmez, a més vivim en un tercer pis aixina que no pot haver ningú enterrat baix, a no ser que el veí de baix s'haja desfet del seu fill, cosa que no estaria mal perquè és un perculero (esto es de broma eh!) i el tinga emparedat, bueno entexat... No crec, no? perquè si el tinguera entexat es notaria un bulto... díficil d'explicar a la polisia monisipal.

Polisia Monisipal I: Que tiene en el texo?
Veí: Una lámara de cristalitos
Polisia Monisipal I: Nooo el bulto ese!!
Veí: Que bulto??
Polisia Monicipal II: Como que que bulto?!?!!, ese bulto.
Veí: Aaaaaahhh ya decia yo que cuando me sentaba a cenar me molestaba algo en la cabeza, i jo que pensaba que mi mujer m'estaba poniendo los cuernos...
Polisia Monicipal II: Haga usted el favor, esto és una cosa seria. No se lo tome como la risión y responda a la pregunta de mi compañero. Que coño es ese bulto???
Veí: No tengo ni idea de que es ese bulto. A que va a ser que los estudiantes del piso de arriba san montao la Toi-con-toi en el comedor!!!!

Francament, jo no li trobe explicació als fenómenos paranormales estos que están pasant ultimament, despertados que es paren a les 12:12, coses que desapareixen, interferències, llamadas de teléfono, ja se que este mes hem tardat en pagar el lloguer, però joder tampoc és pa embujar la casa no? Hauré de pregutar-li als veïns a vore si ells també estan patint fenmómenos paranormals, va a ser que SanVi és tan sequet perquè està damunt d'un cementiri indio o algo aixina. Vaig a comprar-me un amuleto, esta vesprà aniré als xinos, a vore que trobe.


Besos mil

Miri

No hay comentarios: