martes, agosto 02, 2005

Drogas modernas

Em sembla que sóc adicta al paracetamol, no puc pasar un dia sense prendrem un Gelocatil, un Efferalgan, un Termalgin, un Dolostop o un Xumadol, mi último descubrimiento, paracetamol efervescente con sabor a limón, mmmmmm. De xicoteta em molava mogolló l'aspirina infantil, que bona!!, quin gustet jejeje el primer que feia quan arribava a casa del cole era anar a l'armari de les medicines i menjar-me'n una. Si, ja era una adicta als 6 anys. La culpa la tenen les empreses farmacológuiques (ai que paraula més llarga) per fer les medecines en gustets tan bons, jarabe con sabor a fresa o a menta, frenadols de taronja... Jo m'he fabricat un ranking. "Las tres mejores medecinas de mi vida" (voz en off de Constantino Romero i sintonia de ranking) En tercer lugar tenemos la Couldina, no vos encanta xupar el tapó del tubo de Couldines??? Fa cuscanelles, com quan xuplen una pila. En segon lloc tenim... redoble.... el Jarabe de Mansana (en alcoià és diu aixina) eixe jarabe espés casi negre que et dona la mama quan et feia mal la panxa perquè t'havies posat les botes menjant coxinaes en l'aniversari d'un coleguilla de clase. Queeeee booooo, de xicoteta també m'empinava la botelleta d'amagat jejejee. Ara, una cosa vos he de dir la millor de totes, la medecina més bona, la number one és la Lizipaina. Eixes pastilles de xuplar pa quan tens mal de gola.

Tinc un amic que s'enganxa a tot el que prova, per això quan anem per ahí sempre es demana el mateix, pa no probar res nou i evitar enganxar-se. Una volta es va quedar afònic i el metge li va dir que podria xuplar lizipaines, va estar 3 mesos xuplant-les, como són sin receta... El tio de la farmacia ja li les venia per quilos. Lo bo va ser que es va deixar de fumar, cosa que el va animar més encara per no deixar de xuplar-les. Em dia que si deixava de xuplar lizipaines tornaria a fumar i que el tubet és molt més barat que un paquet de tabaco i que li molava entrar a una farmacia a comprar-se el vici i no a qualsevol bar de l'oeste. La veritat es que vist aixina... tiene su lògica, tot són ventajes. Fa uns mesos el vaig vore i em va dir que se les havia deixat, que li havia costat molt però que havia trobat una cosa millor. Ara és adicte a la llet condensà. Con razón estaba más... rellenito. Com Bustamante que també deu ser adicte a la lechera, ta polit el tio eh!! con lo que tu has sido en la vida!! a l'obra el tornava a enviar jo, anda que no, posat a fer pasteraes ara Busta! També pareix que estiga enganxat a vitaldent (a mi em va pasar, vaig anar un dia i no vaig poder parar d'anar en un any), puuff s'haveu fixat en les dents que té Bustamente? Redeu quina blancoooorr!!!!. Es veu que Vitaldent els ha fet una oferta als de Telecinco. Porte un temps observant als presentadors d'esta cadena (l'estiu sanvicentí t'obliga a fer estes coses) i m'he adonat que tots tenen les dents suuuper blanques, deslumbrantes, relucientes, vamos que pareix que vagen en les llums llargues tot el dia enceses, que no poden conduir de nit i riures a la volta perquè poden produir accidents o atropellar algun jabalí. A mi francament la gent que té les dents tan blanques quan es riu em fan por, això no deu de ser molt bo tanta balncor, tanta blancor... En Canal nou són més cutres i soles els regalen ni un tubet de Colgate (y jo matate y escupite jajajajajajajjaja aiiiii que maloooo jajaja)

Que digo jo que ara que pareix que Telecinco cuida tant als seus presentadors a vore si pillen un bono de Llongueras i pentinen d'una volta a l'Angels Barceló!!, pobreta meua com pot anar per ahí en eixos monyos, segur que al peluquero li cau mal, con eso de que es del Barça...


Au me'n vaig que se m'ha rallat el cd de las xuxes

Besos y malacatoooonessss

1 comentario:

Lluís dijo...

Quasi un mes sense fresquitas mañanas, eh? Ens tens abandonats...
Per cert, com pots dir que el jarabe de mansano (en ma casa era amb "o") estava bo? M'has fet recordar eixe gust dolçatxo... blergh!