miércoles, agosto 17, 2005

Divagando voooyy, divagando venngooo

Today is a bad day, no sé que collons li pasa a la red, me diuen que si escomence en anglès e de continuar en esta llengua. Però no hem dona la gana, aixina que continuaré escrivint como me salga, pa això sóc bilingüe no? Bueno pos eso que no sé que li pasa hui a l'internete que no hem deixa llegir l'horòscop, ni les noticies, ni entrar al foro de perdidos pa vore que collons pasarà en els pròxims episodis després que ahir el "monstruo" eixe matara a Jack i la francesa s'enrollara en el wapeton de Said... jejejejjejejjajajjaajja. És conya eh! ho es penseu que seria capaç de contar-vos el que va pasar ahir... Total un desastre esto de empezar el dia sin tener pistas astrales del que va a pasar-me hem dona un poc de mal rollo. El que si he pogut fer després de tres intentos ha estat mirar el correu, total pa lo que ma servio, que pasa que estamos de vacaciones eh!! Tiiooo un correito más que sea, que fa dos setmanes que no m'envien ni propaganda!!! Menudos soyyyssss.

Total que na, ara són las 11:11, mala hora eh! Bueno jo el que volia era aclarar unes quantes cosetes, perquè molta gent m'ha dit que el meu anterior fresquitas li va donar pena, INSISO: las mujeres de hoy en dia no pierden el tiempo largándose con el butanero (gran frase). A lo que anava que mi intención no era donar pena eh! que en Sanvi hi han moltes més coses pa fer, el que pasa és que encara no les he decobert, como sólo llevo viviendo aquí dos años... Bueno pos eso sabeu una cosa que em molaria mogolló fer?? (canvi de tema radical) ho vaig descobrir ahir, así sin querer, em molaria anar a Decathlon i disfreçar-me d'alguna cosa, jo que sé de submarinista, o de caçador o peixcaor, deportivo claro, vamos entrar allí i pillar-me tot el material, en fin ir bien equipao. Pegar-me una volteta, fer-me quatre fotos i anar-me'n a casa sense comprar res. O també molaria molt anar a comprar-me un ordiandor i marejar al depenent, clar que pa això m'hauria d'estudiar tots els manuals de informàtica para dummies i dir coses com gigahercios, harwar i sofwar jajajaja i no riure'm ni na, vamos fer-me la xulita en definitiva, pa que per un dia els depenents de les tendes de informàtica no és cregueren els més sabuts del món. Em fan molta ràbia els tios estos, sorry.

Vos he contat que visc denfront d?un forn de pa?? Nooooo?? Pues si, pues si, i és una p... sabeu, perquè porte ja uns quants dies somiant en esparterets calentents i pa recien fet. No és penseu que mola, perquè no mola gens m?alce en una faaaammmmm, més d?una volta he estat a puntet de baixar en pijama a demanar-li als senyors panaderos que em conviden a esmorçar. Ahir vaig tindre que tancar la finestra de l?oloreta que feia el meu quarto a pa calentet, com en Mercadona.

L?altre dia em vaig trobar 5 euros i vaig decidir invertir-los en art, que és mu rentable, i me?n vaig anar a comprar-me una caixa de Chupa-Chups. Que? No sabieu que el logotipo dels Chupa-Chups el va dissanyar Dalí?? I eso és arte, no? Digo jo que algun dia els paperets de chuplins valdran algo, no? Pos eso me voy ha hacer colecionista de arte, ja tinc el paperet del chupa-chups de cappucino i el de vainilla flavour i el de nata con fresa. Per algo s?escomensa no?


Bueno este ha sigut un altre d?eixos correus xorra sense sentit de la Miri, sorry. No me lo tengais en cuentaaaaaaa.

Miri



Pero no siempre quiero ser feliz, es necesario ser de vez en cuando infeliz para poder ser natural...

No hay comentarios: