miércoles, mayo 04, 2005

El dia del trabajo no se trabaja??? jajjajaja jajajaj

Hola me llamo Míriam y sí, ho reconec sufro de vergüenza ajena. Te queremos Míriam!! Patir este tipo de vergonya és lo peor, veges tu perquè tenim que pasar vergonya per algo que ha fet o li ha pasat a un altra persona!! (la naturaleza humana... incomprensible) Veges tu perquè em te que fer a mi palo que un amic es pose a ballar en una tarima en una discoteca petà de gent i acabe en calsonsillos o que algú es tire un pet en el aseo del costat!!! Los aseos comunitarios són lo que tienen, que se comunican, no tens intimitat jejee. Tu estas ahi tan tranquila fent pipi i de sobte Prrrrrrrr, uiiiiiiiiiiiiiiiii se ta caio?? Això m'ha pasat fa un rato. He ixit super apresa pa no vore a la persona que hi havia a l'atre aseo més que res per no partir-me el cul cada volta que la vegera pel pasillo. Supose que el pedorro/a en qüestió haurà tardat més temps en ixir, tal volta es quede a viure en eixe aseo jajajaja. M'hauria d'haver esperat pa voreli la cara, estic bolsa, jajajajjaa.

Este cap de setmana vaig decidir que de major no vull ser pintora, nono, ni de conya. Pintar és una d'eixes coses que acomboien. Este Cap de setmana pintem el piso, vale? Ai pos si, mola, pintem i després bermudet i serveseta!! (És el que fan els pintors, no?) La mare que vaaaaa, una i no más santo Tomás quin amprenyo i això que jo era la que repasava en una broxeta els cantons sabeu o que? Vaig acabar hasta el cul de la pintura, literalment eh!! És inevitable posar els braços en la cintura, apollar el cul en la pared i acurrufar el nas per mirar al texo. Tenia pintura hasta en les bragues. Mentres repasava el texo pensava dos coses: Una: Perquè no podria jo medir 10 centímetros més?? La puri que texos más altossss!!! De puntelletes damunt d'una cadira i en la broxa en la ma i no arribava al texo dels collons, que manera d'astirar-me, plastic-woman al meu costat, nà! una piltrafilla. Dos: Què seria el primer que va dir Miguel Àngel quan va acabar la Capilla Sixtina?? No sé, però supose que diria algo paregut al que vaig dir jo, és cagaria en un personatge bíblic molt, molt, molt famós.

Però bueno, el ambientillo que es fa sí que mola (a pesar de toooott), a les deu del mati d'un dilluns festiu jejjeje, los quarenta principales a tota pastilla pa joder i tal als veïns de baix que són lo peor jejejeje, i les mateixes cançonetes en el cap tot el mati: "Pintar, pintar pintar sin paraaaarrrr mojar extender i vuelta a empezarrr" i la de "Pintorrrr que pintaaasss con amoooorrrr, píntame angelitos neegrooss" I les típiques bromes que no fa ni puta gràcia, aiiii que te manxo, que te manxo??? Cabron si ahora parezco Morticia Addams disfressà de pas de peatons!!!!

La putada de pintar és que després has de netejar-ho tot, i no veas com s'apega la pintureta en el piso, i en els marcs de les portes, i en els rodapeus, i en els mobles, i en la roba, i en el monyo... Una volta acabes en la pintura comences en la espatuleta, ale pueeessss anginollat en terra o tumbat directament i escomença a rascar. Diiiiooooosssssss, que rollo de curro enserio a qui li te que molar ser pintor??? Jo no conec cap xiquet que diga de mayor quiero ser pintor, però no de bodegones y desnudos nononono, de casas. A que no? A que no ho heu sentit mai???

I clar després de netejar la casa toca netejar-se un mateix, fortar, frotar i frotar pa llevar-se la pintura, vaig estar a punt de duxar-me en wips express, per lo de el frotar se va acabar jejjejeje, (per cert que fa temps que no l'anuncien per la tele en lo que em molava a mi de xicoteta eixe anunci: "Wiiiipppsssss Eeeeexxxprreeesssss" i ixia un tren o algo aixina, no?) Mentre em duxava se me va apareixer Jahvè i em va dir: Miri tot s'acava ves despedinte del personal". I li vaig dir: Mira ja que estas ací ensabonam l'esquena.


Vinga puesss, besos con Larios.


Miri

No hay comentarios: