miércoles, abril 27, 2005

És dur ser xica al segle XXI


Bon dia wapes este mail és soles per a vosatros. Ahir vaig tindre uno d?eixos dies que totes hem tingut més d?una volta i de dos i de tres, i no parle del dia depre de la regla, nooo. Ahir vaig tindre uno d?eixos dies de ?voy a hacer cosas de xicas?, uno d?eixos dies que la Maricler i la Woman sempre diuen que tenim que reservar-mos, sabeu o què?. ?Dedícate un ratito a ti misma? Tot va ser culpa d?Anita que em va dir que tenia que depilar-me el bigot... (no faré cap comentari més d?açò) Total que em vaig dir: Me voy a la pelu i a depila-me, i a alquilar-me una peli d?amor, amor i esta nit soparé una ensalaeta i em gitaré prompte, vos sona, no? En plan de: Por que yo lo valgo, vaig a arreglar-ho tot, pa sentir-me mejor conmigo misma, en un dia de portar-me bé sobra. Total que vaig mirar en CAM directo i vaig vore que s?havien cobrat el teléfono, pu.. Amena dels collons (açò no queda molt fi i glamuros però bé) 2?71 ? em queden.

Clar una xica no pot ser xica en 2 euros en el banc, vaig mirar en la cartera i placa, placa 20 euros. I vaig pensar: ?pa la pelu me llega?, i em vaig clavar en la primera peluqueria que vaig vore, una que hi ha baix de ma casa. Entre, dic hola buenas (sóc molt educà jo) i em quede mirant un quadret en els preus, allí enmig plantà sense dir res més i en això que mire i veig una ?persona?... sé que era una persona perquè no podia ser animal ni cosa. Metro vuitanta de persona, unos 85 kilos, el monyo astorat rubio platino arreplegat en un "monyo" si es que allò es podia considerar un monyo, les celles mega depilaes i pintaes de marron, ungles, bueno ungles no, garres, rojo pasión a juego con los morros mega perfilats, i uns pantalons... dioooosss quins pantalons, bombaxos, en un estampat que pereixia una funda de sofà. Vaig suposar que este personatge era la peluquera perquè no ni havia ningú més en la peluqueria i això em va semblar un poc raro, però bé la drack Queen portava uns rulos al cap, i vaig pensar: "Bueno les peluqueres també deuen tindre uno d?eixos dies".

Total que mirant els preus vaig entendre perquè no ni havia ningu més, la puuurriii que preus!!! Un robo: Lavar i marcar 23 ?, piernas enteras i ingles 35?, queeeeeeeeeeeeeee???? Cejas 4? i bigote 4?. Cooomoooooorrrrrllll!!!! De repent em diu la drack queen: dime? Mecagon la mar ja no tengo escapatoria.
I li dic: Aqui depilais verdad?
I la tia: Si
Jo: Yaaaa,
La Drack Queen: Que quieres depilarte?
Jo: MMMMMMmmmmmm, las cejas i el bigote. Puuufffffffff
La Drack Queen: Són 8 euros.
Jo: Vale, puedo pasar ya?
La Drack Queen: Puessss ahoraaaa, (es queda mirant el rellontge) estoy esperando a una clineta a las 7:15
Jo: Uiiiiiiiii valla no se si dará tiempo ja si eso me paso más tarde i em diu, no, pasa, pasa será un momentito. I em clava en un quartet plenet dels aparatos típics, em tombe en la camilla i em plantifica davant un aspillot en uns tubos de neon, d?eixos que fan una llum que flipes. I comensa la faena.

La mare que vaaaaaaa, que bèstiaaaa, ?Quema la cera??, Que si crema????? Cabronaaaa m?has escaldat!!! Si quan me l?has posat feia bombolletes perquè està bollint so pu... De repent veig que agarra les pinces i ve cap a mi, jo agarrà a la camilla fent força. Diiooosss creia que em moriaaaa, que por, que imagen. Perquè clar l'aspillot eixe que em va posar davant es una mega lupa i si ella em veia gran, pos jo a ella també sabeu i no és molt agradable voreli a traves d?una lupa els forats del nas a una desconeguda.

Menos mal que va durar poc, va ser ràpit tres astiros i palante. Ixim fora, la suposada clienta de les set i quart no estava, mmmmm, li pague i em diu quieres hacerte el carnet?? I li dic: El carnet??? De què, del club ?Para presumir hay que sufrir???? I em diu: Sí, dime tus datos y te abro una fixa para la próxima vez que vengas. No, paso. Ale hasta luego (no tornaré en la vida que lo sepas, no pense ni pasar per la porta).

Total un desastre, el dia de voy a hacer cosas de xicas va ser una merda, al final vaig anar al videoclub i em vaig pillar una peli de sangre i asesinatos, vaig sopar pizza, em vaig beure mig litro de servesa i em vaig gitar a les 2. Que le vamos ha haser!! Ja seré una xica bona un altre dia que tinga més diners.

Besos mil

Miri

1 comentario:

Anónimo dijo...

jajajaja

tas hecha una artista!!!!!
bsos mil friki!!!
Maytechu