jueves, abril 21, 2005

Papa nuevo, vida nueva

Eiiiiiiii habemus Papa!! Raizinger, ja li han tret un xiste al pobre home, Ratzinger Z, que poc originals, no? Ja m'imagine a les monjetes dient pexos fueeeerraaa. Estic un poc mosqui per que no m'han consultat. Què pasa si a mi este Papa no em mola?? Jo paso de que ese sea mi Papa, jo me quiero pedir otro, camareeerrrooooo otro papa. El que tindrien que fer és donar-mos a tots festa pa que ens pensarem quin candidato ens mola més i votarem, com fan amb els cardenals i esooo, vacacines pagadas en el Vaticano, fijo que es monten unes festes que flipes per les nits, en Karaoque i tot. Si si si estamos de cónclave. I per la nit festival de l'humor en la habitació del Arsobispo de Tegucigalpa, i timba de estrip poquer en la del cardenal nigeriano el Arinze eixe, anda que no se lo montan bien.

El que estic pensant és que els deu haver pasat alguna cosa perquè en un dia s'han aclarit, pim, pam, pum, fumata blanca. Pa mi que l'hotel no els molaba molt, o que el café del Vaticano és una merda, o que tenien coses més important que fer... no se... algún exorcismo, una boda real, la comunó d'un nebot... algo aixina, no? Perquè mira que desaprofitar unes vacances pagaes... Anda que no, que m'ho diguen a mi anavem a elegir Papa en dos diesss, con lo bonita que tiene que ser Roma. Ser membre del conclave déu ser com ser membre d'un jurat en una peli americana. Et tanquen a un hotel, tot pagat, pa que deicidas i tal si el acusado és culpable o no (que dic jo que després de dos dies ja no sabrás ni com et dius) t'enrollas con otro miembro del jurado, després quan s'acava el judici es caseu teniu fills i acabeu contan la vostra història d'amor en el Diario de Patricia.

Eeeeiii per això no volen que hi haja dones en la jerarquía de la Iglesia!!! Perquè acabarien fent orgies en la capilla Sixtina, fumata negra, fumata negra, traernos más material!!! I cava muxo cava, i ganchitos de esos rojosss de queso!! Imagineuse que hi haguera una o varias cardenala o una o varias obispa, paverse d'aclariiirrrr, en lo queferoses que sóm les dones... Pos a mi no me mola este de Papa, no tiene planta, que poco glamuroso. Pos este està calvo, o: A este no li queda bé el color blanc... soles per portar la contraria als tios tardarien 3 setmanes en elegir al nou Papa. A més si una dona no podria ser Papa imagineuse quan la presentaren com en les pelis que ix un tio vestit raro en un pelucot blanc i uns pantalons rollo pololo, en un bastó pegant colpets a terra: Toc, toc, toc, Su Santidad la Mama. Mal, molt mal, i la penya anginollant-se davant d'ella jajajaja i pensanrt que me la mame a mi primero, no seria molt correcte.


Vaig a vore si puc portar-me bé uns mesets i com Ratzinger Z no durarà més de 3 telediarios, pos em presente a ser Papisa que se ve un trabajo con futuro i bien pagado.


Per Alcoi i per Sant Jordi.


Miri


Per a la Milaidy de las Highlands. Besos mil.

No hay comentarios: