jueves, julio 17, 2008

Mmmm si nada lo remedia hui serà un d'eixos dies... Ho sé perquè:

1- Este matí quan he alçat la persiana tenia una pancarta gigante davant de casa en un cor fucsia fosforito on posaba Oscar i Ana per fí es casen.

2- Perquè quan m'he pres l'actimel este matí, sabia a actimel i no a café que és el que jo pensava que estava prenent (el meu cervell encara estava líquid) Lo cual me ha resultado extrañamente asqueroso.

3- He ixit de casa en una bolsa de paper per tirar a reciclar i una coca de xocolate que vaig fer ahir. I quan he arribat a la faena portava la bolsa de paper i la coca no.

4- Perquè Alvarez del Manzano alcoyanísimo de toda la vida, del carrer Sant Agostí serà l'Ambaixador de turisme d'Alcoi i no Paquito el de la Loteria.

5- Perquè m'han fet plorar quan m'he comprat l'armari pa casa i m'han dit que he de pagar 40 € per no tindre ascensor en casa.

6- Perquè m'he deixat el movil a casa i de segur que quan arribe esta nit soles tindré el missatge de propaganda de Vodafone de todos los dias.



1 comentario:

Anónimo dijo...

eixes coses pasen cuan fas festa les nits que no deuries. A la nit trobaras com a minim un sms mes del que esperes, paraula. t'han fet plorar?? recorda les cares que aixo esta penat amb una cama trencada