martes, mayo 20, 2008

La eyaculación precoz supera al "caso Telma Ortiz" y al tenis

Nooorrrmallllll!!! Ho acabe de llegir al periòdic de la setmana pasada. Os preguntareis tan pobre es esta mujer que tiene que leer periódicos pasados. Pues no señores, estoy forrà, forrà d'ironfix con estampado de cebra. Una de mis ocpupasiones diarias és llegir el periòdic... però jo soles mire les fotos i el horoscopo, aixina que quan la montanya de periódics supera la meua taula, que me viene por debajo del culo y eso es aproximadament medio metro, riete tu de l'Adriana Karembeu (os pondria foto pero se que os vais a perder)... Decia que quan la muntanya de periòdics supera la taula en toca revisar-los uno a uno per si hi ha alguna cosa publicada que ens interese... La cosa és que en mola perquè en suposa perdre tota la vesprà buscant alguna notícia... i no és que no me guste trabajar... és que les vespraes escomencen a fer-se insoportables. Ahora mismo por ejemplo, tinc les mans negres de la tinta del periòdic estic deixant el teclat negre... me va a tocar limpiarlo, calcule que en durà uns 10 minuts, 15 si ho faig a fondo con un palillo de esos de las orejas... Però no me apetece... deixaré que la ronya siga absorvida per el teclat i que poc a poc la mateixa ronya torne als meus dits... Lo que viene a ser un trasvase de mierda.


Y dixo esto... i vist que ja son les 6 i hoy estoy que me salgo pues men vaig, men vaig a fer una d'eixes coses que a totes les dones/xiques ens torna lokes.... ir de compras a lo pretty woman.


Ale, dios dios

3 comentarios:

Lluís dijo...

Eh! A mi m'interessava lo de la eyaculación precoz! Estoooo... por nada, por nada.

senilDion dijo...

¿Què? ¿Què et vas comprar al final? Segur que vas acabar fent-te una cervesa en el deDins.

Mirims dijo...

Aiii Pauuu me conoces como si mubieras parioooo. Una pisina en vaig estacar... en fins.

Cuando vuelvesssss???