lunes, marzo 17, 2008

Uno de pena

Mi gabinete me ha aconsejado comparecer ante los medios para dar un mensaje tranquilizador a la población a cerca de mi existencia y desmentir los rumores que apuntan a una subida de humos tras la publicación de uno foto muy simpática en un conocido periódico local.

Es que estoy tristeee. Sóc una mala mare... Pruna ha desaparegut, preferisc pensar això a imaginar-me-la estampà al desllunat. Estic com el prota del cuervo, el de Poe... Me reconcome el fet d'haver-me deixat el balcó obert. Aii, que bouera, quina panxà de plorar quan vaig vore la gabia i el balcó obert... Vaig apartar tots els mobles, fins i tot la nevera (gràcies que estava buida), vaig posar trosets de madalena i de fruita en sus rincones favoritos. Res de res, ara que ja estava apunt d'acabar-se la versió reduïda de Hamlet (si tu lees ellos leen). Una pena vamos, aixina mai podré tindre un goset...

Y esoooooo.


2 comentarios:

Osukaru dijo...

Aixó et passa per tindre animalets bobos ;)

Ja vorás que quan tingues un gosset podrás deixar-te el balcó obert, dona!.

Et dic una cosa: ¿El cadaver del hamster eixe l'has vist?. Es que podría ser que s'haguera clavat per algun forat o tubería, no?.

Mirims dijo...

No hay cadaver, però estic tan rallà que escomense a pensar que els coloms que revolotean en el patio i que es caguen en la roba de la veïna han tingut alguna cosa a veure en la desaparició del cos de la meua estimada Pruna.

Si es que els coloms són como la màfia xina, qui et diu que el cerdo agridulce és cerdo i no el depenent del Jardín Rosa que tenia un deute de 10.000 € per jugar al bacarrà?¿??