jueves, enero 03, 2008

FELIÇ Dos mil Ocho...que rima con mariposa

Hola xatoss!!!

Espere que entrareu en l'any de la rata en bon peu (bé fins febrer no estarem però a la tele ja estan dando por c...) Diuen que enguany tot aquell que tinga una rata tindrà sort... veges tu!! a Finlandia s'han tornat lokos i les rates s'han acabat a les tendes d'animalets. El fret no porta res bo. En fins que jo no vaig escomensar en massa bon peu l'any (coses de xiques supose) però bé, enguany m'he proposat ser millor persona i portar-me bé... ja m'han dit que això és imposible jejeje aixina que no sé si fer l'esforç de intentar-ho... que hago me reabilito o no??

5 comentarios:

wella dijo...

Rehabilita't!! Rehabilita't!!!! M'encanta la versió i tot el cd de la original!!! Visca la Amy!!
Mirims, crec que enguany serà el nostre any. I sense necessitat de rates!!
Feliç any

Mirims dijo...

FELIÇ ANY Wella. Això segur, enguany és el nostre any. Que sapreparen!!!

Anónimo dijo...

ai, a mi encara em fa mal el cap! :) EXCEPCIONAL, SERÀ, 2008! Salut!

Osukaru dijo...

Noooooo!. No te rehabilites que això es roï!.

Mira: Al dimarts me'n vaig a Finlandia de viatge de vacances. Vaig a comprobar aixó que dius de les rates...

Mirims dijo...

Viatge de vacances????? Que morroooo xatooooo!!!!
Portam una pedreta de Finlandia porfis.