miércoles, diciembre 19, 2007

Pues eso



7 comentarios:

wella dijo...

Ole,ole i ole.

Mirims dijo...

GRÀCIES!!!! A que tu m'entens??

Osukaru dijo...

Les cançons no les senc per falta de temps, però m'imagine de què van i de què vas...

En quant allò de no anar al cine... Tu estas tonta!. No se t'ocorreix demanar-me alguna entradeta?. Ara mateix tinc tres que caduquen hui!.

Moniata!.

Mirims dijo...

Aii, no me bonegues. si es que tampoc tinc temps!!

Sóc la jefa de l'esport per exelència alcoià... queixar-se!!

Osukaru dijo...

No, dona, no!. No et bonegue, es només una estiradeta de orelles! Pero ja saps que sempre que vulgues pots avisar-me per si tinguera alguna entradeta per anar al cine. Ok?. Au!.

senilDion dijo...

Ua churué, ua churuá!!!!!!

(lo que viene siendo la síntesis)

Anónimo dijo...

jo no sé de què parleu, però que me'n porte a mi també!
:)