lunes, diciembre 17, 2007

Licencia para estudiar

Això si que és motivar als estudiants. La Universitat de Gales impartix un master al voltant de la figura de l'agent 007. Ho he vist este matí a les notícies. El rollo és estudiar la guerra freda a traves de les "vivències" del personatge d'Ian Fleming. Mola, si haguera vist Alatriste 4 anys abans no m'haguera costat tant d'entendre la Revuelta de los Paises Bajos, jajajajaja. Lo d'estudiar la història a traves del cine està wai, encara m'en recorde jo de la baja edad media en Inglaterra i Mel Gibson en falda... encara que supose que ho faig per aquell lamentable incident que va marcar la meua vida universitaria... (ejem, ejem)

Personalment pense que sempre està millor el llibre, però he de reconeixer, al contrari del que pensa el meu senyor pare, el cine ensenya molt, uno puede aprender a llevar a cabo el crimen ferpecto, o el robo ferpecto, o pot ser capaç de fugir en cas de ser atacat per uns extraterrestres o vampiros o un pisicòpata asasino o fins i tot del FBI.

Fa moooogolló que no vaig al cine, i no perquè ho hi fagen res interesant... es que sóc paupèrrima!! Me reservo per al super estreno de l'any (per a mi, es clar, que sóc una friki o ho era si més no)


Aiii, que wapo el Jhonny!! Ai que gòtic tot!! Que negrooooo. Veremos en febrero


No hay comentarios: