miércoles, junio 06, 2007

Desfici

Voy a ser sincera, este post l'ecric per fer temps, mentres espere que mon pare acabe de vore el futbol i poder canviar a Canal 9. Perlamor de Déu!! Que sacabe ja!! Que vull vore Heroes. A Espanya li queda un ratet encara i estava bascosa intentant situar a Liechtenstein en el mapa. Saps el capítol eixe de Frieds que Joey explica el seu mètode per posar cara de preocupació??? Intenta calcular 567 per 45 de cap. Pos els meus pares deuen d'haber-se pensat que estava super preocupa per algo, jejej. Es que no el situe. És que Liechestein... què sabemos de Liechtenstein, si es que no puc nio pronunciaro. Pareix Aznar parlant en català "els llits estan fets" (ma costat mogolló trobar algo que sonara com Liechentein)

Que sepais que s'escriu Liechtenstein i que és un principado i que (pronunciación en alemán: [lɪç.tən.ʃta͡ɪn]) es un país en Europa Central, uno de los más pequeños del mundo, sin acceso al mar, que está rodeado al oeste por Suiza y al este por Austria, países también sin salida marítima. Es conocido por ser un paraíso fiscal. ahí es na. I que la capital és Vaduz que te un castell super bonico i que está a tomar por c...???? está lluny, però lluny, lluny.

Mon pare continua en el futbol. Ara ma mare li remuga que li pose la serie del xino (Hiro Nakamura), per sort he aconseguit a ma mare a vore series. Le estaré abriendo el tercer ojo???



4 comentarios:

Osukaru dijo...

No, el tercer ojo, no!. El que passa es que potser siga de les poquetes coses que es poden vore a la Tv, i concretament en Canal Bou9, sense que et caiguen els ulls a trossos o sentir vergonya "ajena".

Lluís dijo...

Doctor, doctor, yo veo "El internado". Qué me pasa?

Mirims dijo...

Viper, una cosa t'he de dir. Tu no estas bé!!

Lluís dijo...

Pos vaya mierda de doctor, això ja ho sabia sense vindre, jurl.