lunes, junio 04, 2007

Batiburrillo, o com estalviar-te convidar-me a un cafè. Tu tranquilo que et pose al dia en 1000 paraules

Hui és dilluns, otro maldito lunes, com tots els dies he obert el correu i l’únic que tenia era propaganda, 6 correus de propaganda i un que posava açò: Enrique Iglesias padece de insomnio. Ma sorprès molt esta noticia. L’Enrique pateix son, pobre no? Jo li donaria un somnífer d’eixos que li disparen en dardos als bixos que s’escapen dels zoos cosa que esta de moda per cert últimament. Fins i tot els bixos estan que boooosen, serà que s’arrima la canícula, serà el cafè, serà el resultat de les últimes eleccions??? Que serà, serà. M’ha fet risa la noticia perquè mentres la llegia, sí l’he llegida que passa?? a mi estes coses m’interessen, a la ràdio Francino parlava d’un polaco, de Polonia, s’ha despertat després de 19 anys en coma. Veges tu, pobre home, fijo que després de vore el panorama demana que el tornen a dormir. Per favor que m’atropellen un bus o Fernando Alonso, pa que vols congelar-te Walt Disney??? Caute per un barranc que t’ixirà més barat...

Bé, em dicidisc a escriure hui perquè mo heu demanat, pensava que havia perdut els fans, però no. El masokismo existe. Una cosa, que pasa que soles hem lligen tios o que?? Y porque lo haceis?? Acaso buscais las claves para descubrir la pisicologia femenina, pos ja vos dic que ací no la trobareu eh!!. Siguen els que siguen els vostres motius benvinguts.


Vos pose al dia: Estic agobia per la cultura alcoiana. Espere reprendre la seguida en 15 dies, quan pase tot. Volveran las alegres golondrinas, los post a este mi blogg i els correus del divendres. En 15 dies espere posar-me al dia de Lost, Prision Break, Heroes, etc, etc. En 15 dies espere posar-me al dia en les pelis que saturen el disc dur de l’ordinador (grandes trilogias de ayer y hoy, zombies de los 80, Freddy, Chuky, Ed Wood i monstruos varios) en 15 dies espere poder acabar amb els tres llibres que tinc a la tauleta de nit. Dadme tiempo xatos.

Res això era, que sepais que estic viva, que seguisc al semenger quan puc i esooo. Acaba d’arribar el boss, ma dit bon dia, que educat, el següent que ma dit és agarrat els maxos que esta semana serà agobiant. En fins me pareix que és una senyal.

Cambio i corto, corto i cierro. Como se dixe??


Besitos i Lacasitos que no falten.

Miri

2 comentarios:

Osukaru dijo...

Ja era horaaaaaa!!!!. Gràcies per tornar-hi!.

Per que et lligent només tíos?. Doncs no sabría dir-te... Jo ho faig per que m'agrada molt les teues parides i "alcoianades", jajajajaja!.

Crec que has comés un error gramatical molt gros, has escrit "cultura" i "alcoiana" junt i crec que no es viable. Fes-t'ho mirar, perfa... Jurl!

Tens com a molt 15 díes per tornar a actualitzar, que lo sepas!!. Por la glória de mi madre!.

Hale, adeu!

Anónimo dijo...

afisionao, no faltes! re-benvinguda!
;)
germán