jueves, noviembre 22, 2007

Lala nosemocurrena!!

Qui ha sigut? Qui va estar este finde en Altea i va segrestar Ovalie? Menudo marronazo li ha caigut al dominguero... Estarà en alguna caseta del Baradello ajjaja A vore qui la torna ara, saps? Com et presentes a comisaria a tornar-la... has de tindre una bona historia :

Dominguero: Noo es que la vam vore i el xiquet es va encarinyar...
I els policies: Puufff, pero hombre de Diossss!! a quien se le ocurree??
Dominguero: Eh, jo que sé com estava per alli... que anavem a saber mosatros que tenia GPS??!!! Jo no tinc GPS, tinc la Guia Campsa!!!És una tortuga... un animalet pa que es torbe el xiquet.

I després ixir en la tele, en España directo i tal... Tenim a l'alcoià que es va endur la tortuga... el Ciudad... la dona esta rubia de Canal 37... Pobre padre de familia. Encara que també pots fer-ho anonimament... la deixes en el estanque de la Glorieta en els patos i que la trobe el jardiler o algún iaio dels que prenen el sol i parlen del València.

Això si está viva perquè el més segur és que esté morta... asesinato. Mare meua... ara l'hauran de desenterrar del bancalet de la caseta i fer-li l'autòpsia per trobar el GPS. I anar-se'n a Bocairent i asclar-lo, i dic Bocairent perquè és un poble que pareix que estiga lluny però està aprop (jeje).

En fins, un canyaret.

;)

8 comentarios:

Osukaru dijo...

Historias para no "dormil", alcoian version!. Of course!.

Algún capità moro que diría: La sopa tortuga... això que val?. Això ho pague jo!. Però tot, eh?.

Anónimo dijo...

busquen per les clavegueres, sens dubte, Ovalie és una tortuga ninja. Telepizza ja té els telèfons punxats.

Lluís dijo...

Juas, juas, si és que lo que no ens passe...

No te s'escapa una!

grande dijo...

cON lO qUE a MÍ mE gUSTA aLTEA...

gRANDe!!

Anónimo dijo...

però anem a vore, tan de rebombori per una tortuga de m... jo l'havia feta caldo en 10 minuts!!!
;)

grande dijo...

CrEo quE Te gusTAráN Los muÑecOs De esTa PÁgina:

http://www.engendros.cl/

grande!

Mirims dijo...

QUE XULOOOOOOSSSS!!!! M'encanten, que pena que solo se vendan en Xile... Voy a tener que dar el paso

grande dijo...

hAsTa sieMprE

toDo TIeNe Su FiN, IncluSo

GraNde!