viernes, noviembre 16, 2007

Alegrias en la vida hay pocas... Hoy en Radio 3

Hui si!! Today is de day. 28 añazos, se me pasa l'arròs ajajajaja.

28... 2+8= 10... 1+0= 1!! Menos mal imparell i primo!!

Hui m'he alçat contentíssima, no sé si perquè és divendres, o perquè hui sóc la prota ajajajja. Hui sí podeu dir-me piropos. A les 8 del matí Bancaja m'ha enviat un missatge dessijant-me feliç aniversari, entre paréntesi posava: No et morigues mai i acaba de pagar la hipoteca ajajajaj

Hui estic més alterà de lo normall aixina que si dic animalaes ruego me disculpeis.

I ara... la noticia... Ja sóc independent!! He canviat a Sant Josep per Sant Francesc, he canviat un entresol per un tercer pis (se me va a poner el culo duro de pujar escales ajajaj) He canviat 107 metros cuadrats per 40 jajajaja. Ja tinc piset de soltera!!!! Estic super ilusionà intentant decorar als 40 metros ajajaja. Està prou wai el piset i tiene sorpresaaa ejje. encara que la millor atracció està al dormitori... i esto no va con segundas intenciones (?¿?) El meu llit és el Dragon Khan del Grupo Lo Mónaco!! És uno d'eixos que tenen mando a distància y suben y bajan, jajaj mola molt, mareja un poc però tot és acostumar-se.

En finnsss, que viva el arros BOMBA!!

Hoy invito a cañas i tarta de xoco (empaxo asegurao!!!) al Vodoo a les 20.00 jejeje. Te lo vas a perder????

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Açò és com el conte de Pere i el llop. Jo no m'ho crec. Tu encara n'aparentes 27.

Felicitats (per aparentar l'edat que exactament tens).


PS: un tercer... per les escales... tan xicotet... si demà és un segon, t'han venut l'ascensor.

grande dijo...

¡Qué bien! Feliz cumple, fleiz feliz.

Y felicidades por el piso. ¡Qué bien!

Ya sólo te falta conocer a Keanu...

Y vaya... me lo voy a perder, ando un poco lejos, pero te tomo la palabra. Tal vez en mi cumpleaños.

GranDE!!!

Osukaru dijo...

Ueeeee!. Malandraaa!!. FELICITATS!!.

I enhorabona també pel piset!!. (Mmmmmmmm... el culo duro... ... jojojo!).

Em sap mal pero por motivos laborales no podré deixar-me convidar a unes birres... joooo!. La oferta serveix per un altre día que et veja?. Ein?.

Lluís dijo...

Aaaiii, el carrer Sant Francesc, alcoianíssim donde los haya... on vivia la Júlia i tot!
Algun dia jo seré també un santfranciscano.

ENHORABONA! (bueno, i felicitada ja estaves)

senilDion dijo...

Moltes felicitats, Miri!

Firmat: el tio que sempre arriba un dia tard.

wella dijo...

Els 28 són la millor edat per a una xica. T'ho diu una que ja ha passat per ahi. I que també viu independitzada en un tercer sense ascensor!!

Felicitats de la tia que arriba nosequants dies tard.