viernes, julio 21, 2006

Pop art de andar por casa

Des de fa uns anys s'ha posat de moda a Alcoi caminar per la via verda, la ruta del colesterol li diuen. Una caminata d'una o dos horetes passant pels antics tunels que en su dia van servir de polvorins i que em sembla que els van construir per a que pasara el tren, nu se que va pasar que no els van acabar i ens van deixar un tunes molt wapets per a poder pasejar i tal. Pos ara les ames de casa queden a les 7 del mati pa pegar la volteta mañanera i xarrase que van a fer de dinar o que queixar-se de lo cares que estan les carxofes en el mercat de Sant Roc.

En fin pilarin que jo com que no puc alçar-me a les 7 el matí i com que no sóc ama de casa pos pegue una altra volteta. La volteta cibernética per bloggs i pàgines d'internet. Este matí me trobat una cosa que ma molat molt. Els que em coneixeu sabeu que em molaria molt ser moderna, moderna de mierda, vivir en casa d'Austin Powers, con sus colores i sus muebles super pop. I quien es el dios del pop art??? Pos Sant Andy, Sant Andy Warhol, i quina és una de les millors obres del tipo este??? Pos eso es el que m'he trobat.

Aqui el original:



Aqui el orinal:



Aqui otra foto original:



Aqui otra afoto orinal:




Modenno eh!! Super modernor

1 comentario:

Lluís dijo...

Mooola. Ummm, seria massa demanar un enllacet a la web que fa açò?

Asias!