viernes, julio 28, 2006

EL HITT III

Que perquè m'agrada este video?? Pos realment nu se, serà per la cuidada estètica de la cantant?? M'encanta el mono rosa en els flecos negres eixos que porta que no se ben bé si estan mal cosits i li cauen o són aixina. O per la coreografia?? Que per cert després de mirar el video 3 voltes m'he adonat que continem ballant igual 26 anys després (per què senyores i senyors esta cançò és de 1980) O pel efectes aspecials?? Que viva el cromaquei i los espejos. Que digo jo que el primer que va gastar l'efecte eixe de repetir les figures va triunfar, perquè practicament tots els videos de l'època el gasten.

No se, perquè però m'agrada. Intenteu no menejar les caderes i el cap mentre l'escolteu... És imposible!! Imagineu-se que sou Kevin Kline en In&Out (los maxos no bailan) No podreuuuuu parar de ballarrrrr. És la maldisión gitana de menejar el cul sense rao!!!!

Aaaaaaaaaah


Lipps Inc. - Funkytown



No vos fa por la rubia galàctica fent el robot??? O millor dit intentant fer el robot??
Qui va posar de moda ballar com els robots? Que me lo presenten por favoorrr que tinc que dir-li tres o quatre cosetes.

P.S: Ací vos deixe la versió d'esta mateixa cançò però en más moderna, realment no sé quina de les dos em mola més...




Sóc una kra?? ;)

No hay comentarios: