jueves, mayo 18, 2006

Morir, dormir, tal vez soñar

Shit (again)
Voy a morir a los 63 años, no arribaré ni a jubilarme, ni podre disfrutar dels viatges a Benidorm del inserso, ni coneixeré als nets dels meus amics (propis no en pense tindre fins que regalen xiquets en el Eroki). Que mal no? Tampoc deixaré un cadaver bonico, vayaaaa mierda. Eso si espere morir en extrañas circunstancias i reapareixe'm per atormentar a tot el món. Deu estar bé ser un fantasma, mort eso si, no mola gens ser un fantasma en vida, que los hay, que los he visto jo.
Que faria jo si fora un fantasma... Mmmmmm Los fantasmas vuelan? vull dir que si eres un fantasma d'eixos que es queda atrapat al lloc on ha mort, pos no mola, tot el dia al mateix lloc, vaya rollazo. Si me tengo que morir, que sea en el Monstre Comercial. Ahi si que m'ho pasaria bé, si si. Ahí si que hi han coses per fer, un dia en la tienda de golosinas jajaja otro en Zara, otro en el gimnasio, en los vestuarios del ginamsio, en la pesina. Que vida señores. Que vida la de fantasma.

4 comentarios:

Lluís dijo...

Jo 77 anys, al 2056 em toca, arribaré justet al 800 aniversari d'Alcoi. Aprofitaré i em cremaré a lo bonzo en la Plaça d'Espanya (o enmig del Collao, m'ho pensaré). Si, serà... poètic.

Plissken dijo...

Prefiero no saberlo la verdad, seguro a mí me sale que me tocaba morir en el 2003 y tengo que suicidarme para no llevarle la contraria a los astros, los hados o a la mare que los trajo al mundo.
Saludos virtualeros!

Anónimo dijo...

Eh pos a mí m'ha ixit que viure 74.5 anys... encara que trobe a faltar varies preguntes: 'Acostumbra a mostrarse cerca del coma etílico varias veces a la semana/mes'?' Respostes: sí, a voltes, domine aquesta técnica, no recorde.
I què tindrà que vore que tingues dos fillEs... k pasa k si tens dos fills varonils ja no val?.... i què si no fume 1 paket de tabac diari!! fume menos, pero fume! i aixo no s'ha tingut en conte pa res... ara que ho pense... MAAAAAAAAAAAAALA MERDA TEST!!!

Anónimo dijo...

¡¡¡¡¡78!!!!!!

eso es poco no?? en fin, habrá que aprovechar lo que me queda y quemar el barrio este finde...jejjejee qué excusa barata... ;-P
joer, que no caduque la página y se publique estooooooooo
bsos kikiiiiiiii