martes, marzo 22, 2005

En Abril Guiris mil

Quan hi ha boira la gent sol dir: La puriiiiii pareix que estigam en Londres... A mi en canvi em mola pensar que Jahvè està pegant-se una festa en els colegues, hui San Vicent pareix un fumadero de opio (pel fum dic) Este matí quan he ixit de casa no es veia res de res, per sort estic acostumada a anar de casa a la faena en els ulls tancats i dormint, he anxufat el piloto automàtico i andando. Pel camí notava que hi havia gent a prop de mi per l'olor saps o que? Per què hi han tios que es duxen en colonia i no en aigua?, Diiiooooosss que sageraos!! quina barbaritat, si es que es normal que els regalen sempre colonia en l'aniversari i en reis... se la pulisen en dos setmanes. Quina olllooooorrrr de bon matí, quin mareig, el piloto automàtic anava dient, SOS, SOS turbulencias (provocaes per l'eccés de colonia, clar). Total que al final he tingut que obrir els ulls i menos mal per que el primer que he vist han sigut dos llumetes que s'apropaven a mi, que por, però que por, ja venen a per mi (he pensat). Faré un incís per solicitar al friki del rector que faça el favor de posar semàforos per dins de la Uni, que ja està bé que els coxesitos de camp de golf vajen per ahí impunemente, amedrantan al personal, ostia!

Res al final després de soltar un improperio por lo bajini (jejjejeje esta expresió m'encanta!) al conductor del coxet he arribat, per cert super pronteeee! No se que em pasa eh! Quan tinc que vindre a les 8 m'adorc i ara que he de fer-ho a les 8:30 arribe pronte. Bo, total que he arribat sana i salva, encara que un poc marejà. I com ja sabeu: Café, filter fin, horòscop i notícies. Pos noooooo. A la senyora Iberdrola le ha dado por joder sisiisis, jo he contat 6 talls de llum mentre em fumaba el primer cigarret, ei que 6 són mooolts, i abans de les 9!! Total que ja se m'han llevart les ganes de fer res i m'he dit voy a escribir jejejeje el primer fresquitas mañanas de la primavera.

Ja estem en Abril, guiris mil, este diumenge és el dia de la mona, tal volta un dels dies mes agotadors de l'alcoiania. De bon matí els xiulitets, tal volta enguany siga l'últim any que ho celebrem sabeu o que? Que ZP diu que vol prohibir las manifestaciones religiosas (digo jo que els pobres cures i les monjes ja no podran manifestar-se al carrer demanant, jo que sé el que demanen els personajillos estos: Sotanas de colooooressss, o ostias con sabor barbacoa...) Què serà d'Espanya sense les festes religioses?? si la religió és l'escusa ferpecta per ambufar-se!!! Penseu-ho, ens quedem sense semana santa, sense festes de Sant Jordi, sense vacances de nadal, sense 19 de març, sense 15 d'agost, sense 1 de novenbre, sense 12 d'octubre joooooooorrrrrlllll són molts dies eh!! massa tio, voy a pasar eh me voy a nacionalizar xina, m'en aniré i em montaré una pastiseria en la plaza eixa de tianamen (que significa: no te pongas debajo de los tanques que t'aplastan, merci P). Si es que Jahvè és un viciosillo sisiisisi, i si no per què els cures es beuen un lingotaso en totes les mises que fan??

Puta mare que asco de poble!! Olvideuse de la boira i del fumadero de opio mentre em fumava un altre cigarro ha ixit el sol. Joorl. Pa mi que la mare de Jahvè ha entrat al seu quarto, ha vist que el tenia fet un desastre, ha tirat al carrer als colegues i ha obert la finestra per ventilar l'habitació! Veges tu qui li mana a la dona fer-ho!! I damunt sembla que la llum no tornarà a saltar aixina que em toca posar-me manos a la obra, diiooooosssss que ganes tinc d'estar de vacances!!!

Pos na xiquets aprofitem enguany i disfrutem del que Jahvè ens va deixar... Escuses per beure i olvidar.


Besos mil i xupitos a go-go!

Miri

No hay comentarios: